۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۱
کد خبر: ۲۴۵۲۳۳
نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر خوزستان:

پیروزی انقلاب نتیجه درایت و هنرمندی امام خمینی بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه ولی عصر(عج) با بیان اینکه امام خمینی(ره) عالمی بزرگ و هنرمندی برجسته بود، گفت: اما خمینی(ره) با هنرمندی، هوش و شجاعت خود توانست انقلاب اسلامی مردم ایران را به پیروزی برساند.‎
حجت الاسلام سيد محمود موسوي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید محمود موسوی، مسؤول حوزه نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه ولی عصر(عج) خوزستان، عصر امروز، با حضور در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره هنری تئاتر و تواشیح سپاه کشور با اشاره به این‎که پیامبر اسلام با هنر قرآن رسالت خود را تبلیغ کرد، اظهار داشت: امروز به سبب وجود ولایت و حضور در عرصه های گوناگون علمی، فرهنگی و نظامی در دنیا توانسته ایم اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان دهیم.
وی افزود: انسان های مؤمن و جامعه با ایمان هنر را در خدمت پیشرفت و تقویت جامعه بشری، برای هدایت آنها به سوی خدا به کار می گیرند.
حجت الاسلام موسوی با بیان این‎که امام خمینی(ره) عالمی بزرگ و هنرمندی برجسته بود، گفت: اما خمینی(ره) با هنرمندی، هوش و شجاعت خود توانست انقلاب اسلامی مردم ایران را به پیروزی برساند.
مسؤول حوزه نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان هنر را جلوه گاه احساس در قالبی محسوس و زبان درونی برای سخن گفتن با مخاطبان اهل دل دانست و بیان داشت: هنر ابزاری است که همه انسانها با هر رنگ و نژادی را به یکدیگر پیوند می دهد.
وی ادامه داد: خداوند با هنرمندی پیامبران را فرستاد و آنها نیز با هنرمندی خود بشریت را به خداپرستی و توحید دعوت کردند.
حجت الاسلام موسوی با اشاره به این‎که تکنولوژی به هنر کمک می کند تا زیبایی های آن را مردم نقاط گوناگون دنیا مشاهده کنند، گفت: امام خمینی(ره) در باره هنر اسلامی دینی معتقد بود که باید بر اساس اسلام حقیقی و حقانیت یعنی همان اسلام محمدی، اسلام پابرهنگان و اسلام تقوا و پرهیزگاری باشد.
این مقام مسؤول با بیان این‎که کتابت و نویسندگی از مهم‎ترین ابزار هنر هستند، افزود: قرائت قرآن، منبر، خطابه، شعر و مداحی از انواع هنر هستند که باید آنها را در میان جوانان ترویج و تقویت کرد./9462/پ202/ب2
ارسال نظرات