۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۲
کد خبر: ۲۴۵۲۵۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

22 بهمن شکستی دیگر برای اردوگاه نظام های استکباری خواهد بود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: راهپیمایی باشکوه 22 بهمن امسال شکستی دیگر برای اردوگاه نظام های استکباری خواهد بود.
مدير کل تبليغات اسلامي مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصرشکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت فرا رسیدن 22بهمن ماه گفت: راهپیمایی باشکوه 22 بهمن شکستی دیگر را برای اردوگاه نظام های استکباری رقم خواهد زد و معادلات آنها را به چالش خواهد کشید.

 

حجت الاسلام شکریان ضمن دعوت از همه اقشار ایران اسلامی برای هرچه باشکوه تر برگزارشدن راهپیمایی روز 22بهمن اظهار داشت: ملت بزرگ ایران باردیگر بصیرت، دشمن شناسی، و زمان شناسی را به رخ نظام های استکباری و جهانیان خواهد کشید.

 

وی افزود: جبهه استکبار سی و شش سال است که همه تلاش خود را بکار بسته تا از طریق تحریم و فشار ملت ایران را وادار به تسلیم و تعظیم نماید اما این ملت بصیر و غیور ایران اسلامی در برابر همه توطئه ها و تحریم ها ایستادگی کرده و با بصیرت و دشمن شناسی و لحظه شناسی به قله های پیشرفت و تعالی دست پیدا خواهد کرد.

 

حجت الاسلام شکریان روز 22بهمن را مصداق تحقق وعده الهی خواند و تصریح کرد: پیشرفت های علمی و عملی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه ها به خصوص در زمینه دستاوردهای هسته ای و فضایی به رغم همه فشارها و تحریم ها و کارشکنی های نظام های سلطه مصداق تحقق وعده عملی الهی است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه افزود: پیروزی انقلاب اسلامی در 22بهمن سال 1357 حاصل ایستادگی و رهبری امام روح الله (ره) و مرهون جانفشانی شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی است و راهپیمایی با شکوه 22بهمن امسال تجدید پیمان ملت  بزرگ ایران با آرمان های امام راحل، شهداء و  ولی فقیه است و این عهد و پیمانی که ملت ایران  بسته‌اند ناگسستنی است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به برخی سخنان مقام معظم رهبری که فرمود انقلاب اسلامی غیرممکن‌ها را در این کشور ممکن کرد اظهار داشت: بیداری اسلامی به‌ برکت انقلاب اسلامی حکومت‌های ظالم و ستمگر را یکی پس از دیگری ساقط کرد و به سلطه بیگانگان در آن کشورها خاتمه داد که امیدواریم این مسأله در بسیاری دیگر از کشورهای منطقه هم اتفاق بیافتد.

 

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با تاکید بر حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22بهمن خاطر نشان کرد: دشمنان اسلام و ایران اسلامی امروز وحدت بین مسلمانان را نشانه گرفته اند آمریکا و رژیم صهیونیستی در جهت پیشبرد منافعشان به دنبال ایجاد اختلاف میان مذاهب اسلامی هستند و جنایاتی که با پول استکبار و صهیونیسم علیه مسلمانان در سوریه، و عراق رخ می‌دهد به این دلیل است که دشمن رمز موفقیت و سلطه خود را در تفرقه می‌بیند و راهپیمایی روز 22بهمن مشتی محکم بر دهان استکبار  است و  وحدت ایران اسلامی را به رخ جهانیان می کشاند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات