۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹
کد خبر: ۲۴۵۲۶۶

فعالیت‏‌ یادواره شهدای روحانی استان همدان

خبرگزاری رسا ـ دبیر ستاد یادواره شهدای روحانی استان همدان گفت: هدف از برگزاری این یادواره‌ها در استان همدان ارج نهادن به شهدا و خانواده شهدا است واطلاع رسانی پیام شهدا به جامعه و نسل امروز است.
حجت الاسلام محمد رضوي راد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد رضوی راد، دبیر ستاد یادواره شهدای روحانی استان همدان در گفت ‏و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با بیان فعالیت‏های ستاد یادواره شهدای روحانی استان همدان گفت: دبیر خانه یادواره شهدای روحانی استان همدان در سال 1389 راه اندازی شد و مشغول فراخوان و جمع آوری آثار شهدای روحانی استان همدان گردید.

 

وی با بیان این‏که در جمع آوری آثار شهدا از جمله عکس و وصیت‌نامه و زندگی نامه و خاطرات شهدای روحانی به همت افراد دبیرخانه جمع‏آوری شده است گفت: تلاش می کنیم این آثار در قالب نرم افزار و کتاب عرضه شود. کتاب و مجله شمع راه از جمله آثاری است که زندگی نامه و وصیت نامه و عکس شهدای روحانی را منتشر و در اختیار علاقمندان قرار داده است.

 

دبیر ستاد یادواره شهدای روحانی ابراز داشت: سال 1390در تمامی شهرستان‌های استان همدان یادواره شهدای روحانی به صورت شهرستانی و در سال 1391 اولین یادواره شهدای روحانی برگزار شد.

 

حجت الاسلام رضوی راد با اشاره به ادامه داشتن برگزاری یادواره‌ها در استان یادآور شد: برگزاری یادواره ها همچنان ادامه دارد که تاکنون 38 یادواره بنام شهدای روحانی در استان همدان برگزار گردیده است همچنین 26 آذر ماه 1393 دومین یادواره استانی 104 شهید روحانی استان همدان در دانشگاه بوعلی سینا همدان با شرکت باشکوه مردم و جوانان برگزار شده است.

 

وی به اهداف برگزاری این یادواره‌ها اشاره کرد و گفت: هدف از برگزاری این یادواره‌ها در استان همدان ارج نهادن به شهدا و خانواده شهدا است و اطلاع رسانی پیام شهدا به جامعه و نسل امروز است علاوه بر اجر اخروی و ماندگاری پیام شهدا برای نسل‌های بعدی باعث ترویج مفاهیم دینی و جهاد و شهادت در جامعه شاهد آن خواهیم بود./978/ت302/س

ارسال نظرات