۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۲۴۵۲۸۹
استاد حوزه و دانشگاه تبریز:

تاکتیک دشمن برای براندازی انقلاب اسلامی تغییر کرده است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام نظری گفت: اصل براندازی برای دشمن پابرجاست و تنها روش‌ها و تاکتیک های دشمن عوض شده است.
حجت الاسلام مجتبي نظري، استاد حوزه و دانشگاه تبريز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام مجتبی نظری، استاد حوزه و دانشگاه امروز در جمع بسیجیان پایگاه‌های مقاومت شهرستان هشترود، با بیان این‌که پیروزی انقلاب اسلامی ایران ضربه مهلکی بر پیکره امپریالسیم غربی بود، اظهار داشت: تمام منافع غرب در منطقه با پیروزی انقلاب به خطر افتاده است.

 


وی با بیان این‌که هنوز پس از گذشته 36 سال دشمنان از براندازی انقلاب اسلامی ایران ناامید نشده‌اند، خاطرنشان کرد: اصل براندازی برای دشمن پابرجاست و تنها روش‌ها و تاکتیک های دشمن عوض شده است، امروز استکبار جهانی برای براندازی نظام از درون تلاش می کند که هدف اصلی برنامه‌های فارسی‌زبان ماهواره‌ای نیز در این راستاست.

 


حجت الاسلام نظری با اشاره به این‌که ماهواره یکی از ابزارهای دشمن برای به فساد کشاندن جوانان و خانواده های ایرانی است، گفت: شبکه های ماهواره ای درصدد از بین بردن اعتقادات و ایمان مردم هستند، ضمن این‌که استفاده نامناسب از ابزارهای فضای مجازی باعث نابودی هویت جوانان و خانواده می شود.

 


این کارشناس مسائل رسانه‌ای ادامه داد: دشمن در جنگ نرم  هدف خود را بر مبنای شعار «ذهن را مشغول کن، قلب از آن تبعیت خواهد کرد» طرح ریزی کرده است، این هدف بزرگ و شوم امروز با ابزار ماهواره و شبکه های ماهواره ای به مرحله اجرا گذاشته شده است.

 


استاد حوزه و دانشگاه تبریز با تشریح آثار سوء استفاده از شبکه‌های ماهواره یادآور شد: خانواده هایی که از ماهواره استفاده می کنند به تدریج رابطه بین زن و مرد به زوال خواهد کشید و آنان را نسبت به هم بدبین خواهد کرد. بی حیایی رکن اصلی این گونه خانواده خواهد شد و سبب نابودی بنیان این نهاد می شود.

 


حجت الاسلام نظری با اشاره به این‌که بی‌توجهی به سبک زندگی اسلامی و اصول تربیتی اسلام آثار زیان‌باری به دنبال دارد، افزود: در خانه‌ای که قرآن وجود دارد، جایی برای شبکه‌های ماهواره‌ای نیست، چراکه هیچ گاه این دو در کنارهم نمی‌گنجند و اگر ماهواره را جایگزین قرآن کنیم باعث نابودی خانواده خواهد شد.

 


وی یکی از دیگر از سیاست‌های رسانه‌ای دشمن در قالب جنگ نرم را عقب‌نشینی ملت ایران از آرمان‌ها و ارزش‌ها دانست و اظهار داشت: باید ایثار و فداکاری را از حضرت عباس(ع) آموخت، باید درسرتاسر دنیا و در هر جایی که اسلام مورد حمله قرار گیرد، با بدخواهان و معاندان ایستادگی کنیم./935/پ203/ب4

ارسال نظرات