۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۲۴۵۳۲۱
نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس:

وزیر ارشاد به زودی به مجلس احضار می شود

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر ارشاد درباره صدور مجوز تک خوانی زنان مورد سؤال نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است؛ اما نیاز است که به مرحله استیضاح برسد که در آینده‌ای نه چندان دور، اتفاق خواهد افتاد.
موسي غضنفرآبادي

حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی، نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: وزیر ارشاد درباره صدور مجوز تک خوانی زنان مورد سؤال نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است؛ اما نیاز است که به مرحله استیضاح برسد که در آینده‌ای نه چندان دور، این اتفاق خواهد افتاد.

 

وی در ادامه با بیان این‌که تک خوانی همان خواندن شعر و ترانه‌ای برای تکرار جمعی سایرین است، افزود: صدور مجوز اخیر در حقیقت فتح بابی بود تا بسیاری از منکرات همچون رقص و ترانه خوانی زنان در کشور رواج یابد.

 

نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سؤالی درباره موضع مجلس نسبت به معضلات فرهنگی که از سوی وزارت ارشاد پیش آمده است، اظهار داشت: مجلس همانند گذشته، عکس العمل خود را نشان خواهد داد اما معلوم نیست که تأثیری داشته باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: رسانه‌های مخالف مجلس، تریبون‌هایی در دست دارند که از طریق آن به راحتی مجلس را متهم به کارشکنی و بهانه جویی کرده و میان مردم و مجلس فاصله ایجاد می‌کنند.

 

حجت‌الاسلام غضنفرآبادی ادامه داد: قسمتی از حل معضلات فرهنگی مربوط به مردم و قسمتی از آن مربوط به مجلس است؛ اگر هماهنگی میان مردم و مجلس وجود نداشته باشد، نمی‌توان با معضلات به وجود آمده مقابله جدی کرد.

 

نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همانطور که پس از رسول گرامی اسلام(ص)، سخنان حضرت امیر مؤمنان علی(ع) بر زمین ماند، امکان دارد روزی برسد که حرف رهبر معظم انقلاب نیز بر زمین بماند./997/ت302/ش

ارسال نظرات