۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۲۴۵۳۴۹
استاد حوزه علمیه مازندران:

هویت دینی مهم ترین عامل عزت و سربلندی ایران اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که بهره گیری از معنویت و ارزش ها تعالی بخش دستاوردهای نظام اسلامی است، بیان داشت: ایادی استکباری عزت ما را نمی خواهند که باید با بهره گیری از معنویت، ارزش ها و بصیرت در مسیر ترویج دستاوردهای انقلاب اسلامی گام برداریم.
حجت الاسلام مهدي تقي زاده، امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه و دانشگاه، امروز در جمع مدیران بخش دابودشت با گرامی داشت فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: دهه فجر فرصتی ارزشمند برای تجدید عهد و میثاق با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تبیین دستاوردهای انقلاب است.

 

وی با اشاره به این که امام راحل و شهدای گرانقدر نقشی والا و ارزشمند در انقلاب اسلامی داشتند، بیان داشت: باید قدردان این مجاهدت ها و تلاش های ایثارگرانه بوده و ادامه دهنده مسیر این بزرگواران باشیم.

 

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که با تورق تاریخ زرین انقلاب چیزهایی که مشاهده می کنیم نشان از قدسی و آسمانی شدن و مقدس انگاشتن انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: این ادبیاتی بوده که هم از لسان زیبای معمار کبیر انقلاب ایجاد شده که شاکله اصلی این انقلاب در معیت این آفریده خالق هستی و یکی از نعمت های بزرگ جمهوری اسلامی ایران بوده و در کنار همه عزیزان سبب عزت شده است.

 

حجت الاسلام تقی زاده خاطرنشان کرد: عزت های زیادی در برگزاری این انقلاب و به بار نشستن آن نصیب ما شده است که در جایگاهی ارزنده و والا قرار داریم و باید این مسیر ارزشمند را به درستی ادامه دهیم.

 

امام جمعه دابو و دشت سر با بیان این که وقتی نگاه کنیم می بینیم هر جایی و هر چیزی که رنگ و بوی خدا و معنویت دهد به بار می نشیند، گفت: بزرگان دینی می فرمایند چون این انقلاب مزین به خون شهدا شده و این شهدا با واگذار کردن خودشان به خداوند متعال و با آن نیت پاک و عهدی که با خدای خودشان بستند سبب عزت و سربلندی شدند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که  هویت دینی و مکتبی و همه ارزش ها و اعتقادات ملت ایران اسلامی سبب عزت و سربلندی شده است، بیان داشت: ما 22 بهمن امسال را در حالی به جشن و شکرگزاری می پردازیم که گذشته ای بسیار سخت و دشوار داشتیم و به فضل خداوند متعال با ایمان و درایت و بصیرت شما و با حضور جوانان نخبه و سربازان آن امام همام دهه فجر انقلاب اسلامی را گرامی می داریم.

 

وی با اشاره به این که ایران اسلامی امروز در مقام و جایگاه ارزشمندی برخوردار است، تصریح کرد: ایران قبل از انقلاب وابسته به غرب بوده و آن ها به دنبال تعرض به منافع کشورمان بودند ولی امروز به افتخارات و دستاوردهای بسیاری دست پیدا کردیم.

 

امام جمعه دابو و دشت سر با بیان این که باید دوران گذشته و حال را مطالعه کرده و بررسی کنیم، بیان داشت: امروز به فضل الهی به پیشرفت ها و توسعه بسیاری دست پیدا کرده و در عرصه های مختلف به موفقیت هایی بسیاری رسیدیم.

 

حجت الاسلام تقی زاده ادامه داد: امروز معادلات منطقه ای و خاورمیانه با حضور ایران اسلامی رقم خورده و چون در مسیر عزت قرار داریم توانسته ایم به این دستاوردهای ارزنده دست  پیدا کنیم.

 

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که در عرصه پیشرفت های علمی در جایگاه بسیاری خوبی برخوردار هستیم، گفت: در عرصه علمی به فناوری، تکنولوژی و نانو رسیده و موشک های بالستیک نظام اسلامی برای همه قدرت ها تهدیدی است.

 

استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر این که بهره گیری از معنویت و ارزش ها تعالی بخش دستاوردهای نظام اسلامی است، بیان داشت: ایادی استکباری عزت ما را نمی خواهند که باید با بهره گیری از معنویت ، ارزش ها و بصیرت در مسیر ترویج دستاوردهای انقلاب اسلامی گام برداریم./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات