۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۲۴۵۳۸۰
حجت‌الاسلام قاسمی خبر داد؛

برگزاری همایش انقلاب از سوی اداره تبلیغات اسلامی فریدن

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی فریدن به تشریح برنامه‌های این اداره پرداخت و گفت: همایش انقلاب با حضور مداحان و ذاکرین اهل بیت(ع) همزمان با ایام‌الله دهه فجر در شهر فریدن برگزار می‌شود.
حجت الاسلام قاسمي

حجت‌الاسلام یزدان‌بخش قاسمی، رییس اداره تبلیغات فریدن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، به تشریح برنامه های اداره تبلیغات اسلامی در دهه مبارک فجر پرداخته و گفت: اداره تبلیغات اسلامی فریدن در دهه مبارک فجر به برگزاری برنامه های فرهنگی متنوعی می پردازد.

 

 

وی به اهم این برنامه‌ها اشاره کرد و افزود: برگزاری جشن شکوفه های انقلاب در مدارس سطح شهرستان با هدف آشنا کردن نوجوانان و دانش اموزان با انقلاب و دستاورد های آن یکی از برنامه‌های این دهه مبارک است.

 

 

حجت‌الاسلام قاسمی به شرکت در صبحگاه مدارس با هماهنگی بسیج مدارس اشاره و بیان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های اصلی این اداره اعزام مبلغان به روستاها جهت تببین ارزش‌های انقلاب است.

 

 

رییس اداره تبلیغات فریدن با اشاره به برگزاری مراسم جشن انقلاب در مساجد شهرستان، خاطرنشان کرد: برگزاری محافل انس با قرآن کریم در سطح شهرستان در طول دهه مبارک فجر  از سوی مؤسسات و خانه‌های قرآنی شهرستان از دیگر برنامه‌های این دهه است.

 

وی برگزاری همایش انقلاب با حضور مداحان و ذاکرین اهل بیت(ع) کانون مداحان شهرستان را یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها اعلام و تصریح کرد: همچنین از دیگر برنامه‌ها می‌توان به برگزاری همایش با حضور مسؤولان هیئات مذهبی با سخنرانی حجت الاسلام حسین عرفان و  برگزاری گفتمان دینی با موضوع انقلاب اسلامی در مدارس سطح شهرستان اشاره کرد./939/ت303/ب6

ارسال نظرات