۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۶
کد خبر: ۲۴۵۴۰۴

پیام تسلیت آیت‌الله شبیری زنجانی در پی درگذشت آیت‌الله محمدتقی خاتمی

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله شبیری زنجانی، مرجع عالیقدر جهان اسلام با صدور پیام تسلیتی به مناسبت ارتحال آیت الله شیخ محمدتقی خاتمی، خدمات ایشان را بسیار ارزشمند توصیف کرده و از خداوند متعال برای وی علو درجات را مسألت کرد.
آيت الله خاتمي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حضرت آیت الله سید موسی شبیری زنجانی، مرجع عالی قدر جهان اسلام امروز با صدور پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت آیت الله شیخ محمد تقی خاتمی خدمات ایشان را برای مردم زنجان ارزشمند توصیف کرد و از خداوند منان برای وی علو درجات را مسألت کرد.

 

در این بیانیه آمده است: خبر رحلت زاهد متقی و بقیة السلف الصالح حجت الاسلام والمسلمین آقای شیخ محمد تقی خاتمی (قدس سره) موجب تألم و تأسف گردید. خدمات ارزشمند آن فقید سعید به مردم شریف این دیار و حوزه علمیه زنجان همواره در خاطر مؤمنان و ارادتمندان و شاگردان ایشان که از خرمن فضل آن عالم خدمتگزار خوشه چینند ماندگار خواهد بود.

 

در پایان پیام حضرت آیت الله شبیری زنجانی، ضمن تسلیت به خانواده و بیت ایشان تصریح شده است: این ضایعه مولمه را به بیت شریف آن مرحوم و عموم مردم دین دار زنجان به ویژه شاگردان آن عالم وارسته و حوزه عریق آن سامان تسلیت گفته، از درگاه احدیت علو درجات آن بزرگوار و صبر جمیل و اجر جزیل به خاندان و عموم ارادتمندان آن مرحوم مسألت دارد.

 

گفتنی است؛ آیت الله خاتمی یکی از علمای برجسته و صاحب نام استان زنجان بود که شامگاه دیروز در سن 88سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت./949/د101/ب4

ارسال نظرات