۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۵
کد خبر: ۲۴۵۴۶۹
آیت الله شبستری:

آرمان های انقلاب اسلامی ایران به جهان صادر شده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز گفت: امام راحل وعده داده بودند که انقلاب اسلامی صادر خواهد شد، ما اکنون شاهد این معنا هستیم و بیداری اسلامی و مقاومت هایی که در منطقه انجام می گیرد شاهد بر این مدعا است.
آيت الله شبستري امام جمعه تبريز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی صبح امروز در جمع فرماندهان پایگاه دوم شکاری و با تبریک روز نیروی هوایی و ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: 19 بهمن یک نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است.

 

وی خاطرنشان کرد: در شرایطی که هنوز رژیم ستم شاهی به کلی ریشه کن نشده بود و اطمینانی برای ریشه کن شدن رژیم منحوس پهلوی نبود نیروهای مسلح با لبیک به ندای امام راحل افتخار آفریده و به صفوف انقلابیون پیوستند.

 

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی ادامه داد: سبقت در بصیرت و پیمودن مسیر ارزش های اسلامی و حرکت های انقلابی یک امتیاز بزرگی است که قرآن کریم در این خصوص می فرماید: «السابقون السابقون اولئک المقربون» و ما اگر یکی از امتیازات را به آقا امیرمومنان و خدیجه کبری نسبت به سایران قائل هستیم به خاطر سبقت در اسلام آوردن این دو بزرگوار است.

 

نماینده خبرگان رهبری با تأکید بر این‌که افتخار نیروهای مسلح، فرماندهی کل قواست، افزود: نیروهای مسلح ما نیز از این امتیاز سبقت گرفتن در پیوستن به انقلابیون مستثنی نیستند و ما به روح تمامی شهدای نیروهای مسلح درود و صلوات می فرستیم.

 

امام جمعه تبریز با اشاره به این‌که تمامی نیروهای مسلح تحت لوای رهبر معظم انقلاب اسلامی حرکت می کنند، تصریح کرد: تفاوت اصلی نیروهای مسلح ایران با نیروهای نظامی دیگر کشورها در این است که نیروهای ایرانی دارای فرماندهی فقیه و مجتهد هستند.

 

وی با اشاره به بیاناتی از بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اذعان داشت: کاری که شما عزیزان در روز 19 بهمن انجام دادید از حیث معنویت بزرگترین کارها و بزرگترین ارزش ها بود و آن روزی که پیروزی به حدی نرسیده بود که مورد اطمینان باشد و شما در معرض خطر بزرگ بودید از جان گذشته و به اسلام پیوسته و از سپاه اسلام شدید.

 

آیت الله شبستری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملیات های دشوار و تاثیر گذار نیروی هوایی ارتش و بخشی از بیانات رهبری در این خصوص، گفت: نیروهای ارتشی ما مکتبی و بی نظیر هستند و دشمنان در کل جهان از این نیروهای نظامی بیمناک هستند.

 

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در پایان افزود: امام راحل وعده داده بودند که انقلاب اسلامی صادر خواهد شد، ما هم اکنون شاهد این معنا هستیم و بیداری اسلامی و مقاومت هایی که در منطقه انجام می گیرد شاهد بر این مدعاست./935/پ202/ب4

ارسال نظرات