۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۲۴۵۵۶۶

اخبار کوتاه از جامعة المصطفی العالمیة مشهد

خبرگزاری رسا ـ برگزاری دوره تربیت مدیر و مربی عصری، بازدید معاون فرهنگی شهرداری مشهد و مسؤولان دانشگاه فرهنگیان از مرکز بیان و برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی پاکستان عناوین مهمترین خبرهای کوتاه جامعة المصطفی العالمیة مشهد است.
اخبار کوتاه

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد به نقل از روابط عمومی جامعة المصطفی العالمیة مشهد، دوره تربیت مدیر و مربی عصری در مرکز بیان المصطفی  در دو قالب کارگاه آموزشی دو ماهه به مدت 200 ساعت آموزشی و یک دوره کارورزی به مدت 30 روز به صورت هفته ای یک روز در یک سال تحصیلی در مدرسه های مرتبط با طرح برگزار می شود.


حوزه های یاددهی و یادگیری، فوق برنامه و مدیریت سرفصل های کلی کارگاه آموزشی در این دوره هستند.


علاقمندان می توانند تا تاریخ دوشنبه 20 بهمن، به آدرس خیابان سعدی 18 پلاک 61 مرکز تخصصی آموزش مهارت های فرهنگی تبلیغی بیان مراجعه نمایند.

 

بازدید معاون فرهنگی شهرداری مشهد از مرکز بیان المصطفی مشهد

وحید جلیلی معاون فرهنگی شهرداری مشهد در بازدید  از مرکز تخصصی آموزش های فرهنگی تبلیغی بیان جامعه المصطفی مشهد،  پیرامون مباحثی در رابطه با جشنواره فیلم مردمی عمار، تدریس مهارت های رسانه ای و نوع ارتباط گیری ها و تعاملات در حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد بحث و تبادل نظر کرد.

 

بازدید مسؤولان دانشگاه فرهنگیان از مرکز بیان جامعه المصطفی مشهد

 دکتر نیری معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان، دکتر میرشجاعیان معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان برادران، خانم دکتر اعزازی معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان خواهران، خانم دکتر خوانکی مدیر گروه روانشناسی و مبانی تعلیم و تربیت و دکتر نقی پور مدیرگروه پرورشی دانشگاه فرهنگیان  از مرکز بیان جامعة المصطفی بازدید کردند.

 

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین عصارزاده معاون فرهنگی تربیتی مجتمع آموزش عالی مشهد ضمن معرفی جامعه المصطفی و مرکز بیان به ارائه توضیحاتی در رابطه با شیوه برگزاری دوره مدارس عصری در کشورهای هدف بویژه در کشور افغانستان پرداخت.

 

در این جلسه همچنین گروه بازدید کننده ضمن ابراز خرسندی از برگزاری دوره هایی از این قبیل با اعلام تأمین استاد، همکاری، برنامه ریزی و نظارت علمی بر لزوم این همکاری ها تأکید کردند.

 

برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی پاکستان

مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی مسجد شیعیان در ایالت سند پاکستان، پیش از ظهر امروز  با حضور جمعی از علما، فضلا، طلاب و دانش آموختگان پاکستانی جامعة المصطفی- واحد مشهد  در مدرسه عالی برادران جامعة المصطفی العالمیه مشهدبرگزار شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین عطا محمد باقری از دانش آموختگان پاکستانی  ضمن عرض تسلیت به خانواده های شهدای این حادثه تروریستی، به تحلیل شرایط منطقه و برنامه گروه های تروریستی برای نا امن نمودن مناطق شیعه نشین و ایجاد اختلاف میان شیعیان و اهل سنت در پاکستان پرداخت.

 

گفتنی است در این مراسم، بیانیه جامعةالمصطفی العالمیه و طلاب پاکستانی المصطفی در محکومیت جنایات گروهک های تروریستی در پاکستان قرائت گردید.
شایان ذکر است، این مراسم با روضه خوانی یکی از طلاب پاکستانی پایان یافت.

 

بازدید طلاب مرکز آموزش زبان فارسی و معارف اسلامی خواهران المصطفی مشهد از مضجع امامزادگان

همزمان با سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران " اردوی یک روزه زیارت امام زادگان مشهد" طلاب خواهر مرکز آموزش زبان فارسی و معارف اسلامی جامعه المصطفی مشهد 15 بهمن با هدف آشنایی طلاب با امامزادگان مشهد سید ناصر و سید یاسر، خواجه مراد و خواجه اباصلت و تنوع و نشاط طلاب برگزار شد./844/پ203/ب5

ارسال نظرات