۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۲۴۵۵۹۲
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

جریانی به دنبال گرفتن ریاست مجلس خبرگان رهبری هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: یک جریانی در مجلس خبرگان رهبری به دنبال گرفتن ریاست این مجلس هستند.
حجت الاسلام و المسلمين معلمي، نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در نشست هیأت عاشقان ولایت ویژه فرماندهان حوزه ها، پایگاه های مقاومت بسیج، مربیان و سرگروه های شجره طیبه صالحین بسیج شهرستان آمل که در حسینه ثارالله سپاه ناحیه آمل برگزار شد در پاسخ به پرسش های بسیجیان با بیان این که انتخابات مجلس خبرگان رهبری در اسفند ماه سال آینده برگزار می شود، گفت: بعد از فوت آیت الله مهدوی کنی علی القاعده و طبق آیین نامه باید در نوزدهم اسفند ماه امسال انتخابات هیأت رییسه اتفاق بیافتد که چند احتمال وجود دارد که همین هیأت رییسه یک سال باقی مانده را اداره کند، اما ممکن است این اتفاق حاصل نشود.

 

وی تصریح کرد: یک جریانی در مجلس خبرگان رهبری به دنبال این است تا ریاست مجلس را بر عهده گرفته و آن جریان هم دنبال شورای رهبری است که اگر فرصت پیدا کند امسال ریاست را بگیرد و اکثریت دوره آینده را هم آنها بگیرند که امیدواریم خدای رحمان این فرصت را به آن ها نداده که به دنبال این هستند تا رهبری شورایی شده و فردی نباشد.

 

امام جمعه قائم شهر خاطرنشان کرد: روزگاری که درس مرحوم امام می رفتیم هیچ کسی از ما به دنبال پست و مقام نبودیم و بعد از فوت امام تا به امروز رهبری معظم انقلاب قدم پا جای پای امام خمینی(ره) گذاشته و ذره ای از مسیر امام عدول نکرده است.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری افزود: افراد و جریاناتی که با رهبری ناسازگاری دارند در زمان امام هم حرف داشتند که جرأت نمی کردند بیان کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی ادامه داد: کار مجلس خبرگان رهبری در انتخاب رهبر و نظارت بر عملکرد ایشان است و من در آن زمان بعد از فتنه به آقای هاشمی عرض کردم اگر مسائل و مشکلاتی رهبری دارند بیان کنید و چرا با ما در میان نمی گذارید و ما دین خود را برای هیچ کسی نداشته و هر کسی در قبر خود باید پاسخگویی اعمالش باشد که چیزی نداشتند ذکر کنند و البته این امر خواسته عده دیگری از نمایندگان نیز بوده است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: در آن دوران می خواستند انتخابات سال 88 را باطل کرده و انحراف، بدعت و رسم خطرناکی را برای آینده ماندگار کنند.

 

امام جمعه قائمشهر در پاسخ به سؤوالی در خصوص پرونده تخلفات رحیمی، گفت: قصه رحیمی مربوط به دولت گذشته نبوده و مربوط به ایام ریاست ایشان بر دیوان محاسبات است که علی القاعده رییس مجلس وقت هم باید پاسخگو باشد.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری در پایان با بیان این که ولایت فقیه در قانون اساسی ما قانون است، گفت: ولایت فقیه به معنای خودکامگی نبوده بلکه براساس فقه اهل بیت(ع) باید اعمال ولایت کند./950/پ202/ج

ارسال نظرات