۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۳
کد خبر: ۲۴۵۶۳۹
سلیمانی:

مردم از مسؤولان انتظاری جز خدمت صادقانه ندارند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس با بیان این‌که جمهوری اسلامی در این 37 سال پیشرفت‌های قابل توجهی در همه زمینه‌ها داشته است، گفت: هشت سال دفاع مقدس به همه ثابت کرد که تحریم‌ها هیچ اثری بر روی روند زندگی مردم ندارد چرا که این مردم، مبارزه را به هر چیز دیگری ترجیح می‌دهند.
محمد سليماني نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي

محمد سلیمانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به فرارسیدن ایام الله دهه فجر، گفت: باید از ملت ایران با خدمت بدون منت قدردانی کرد.

 

وی با تأکید بر این‌که مردم پای انقلاب ایستادند و خواهند ایستاد، ابراز داشت: مردم برای این انقلاب بسیار زحمت کشیده‌اند و خون زیادی داده‌اند تا این انقلاب به بار نشسته است.

 

سلیمانی با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن امسال، اظهار داشت: به امید خدا امسال هم شاهد حضور پرشور مردم انقلابی در راهپیمایی 22 بهمن خواهیم بود چرا که این مردم بارها در صحنه‌های مختلف ثابت کرده‌اند که پای این انقلاب ایستاده‌اند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که مردم از مسؤولان انتظاری جز خدمت صادقانه ندارند، تصریح کرد: مسؤولان نظام باید در همه عرصه‌ها تلاش کنند تا به بهترین نحو ممکن این انتظار برآورده شود.

 

وی به قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه خاورمیانه اشاره کرد و افزود: امروزه جمهوری اسلامی بالاترین قدرت را در سطح منطقه دارد و دشمنان این انقلاب در منطقه یکی پس از دیگری شکست خورده‌اند و در این میان چهره انقلاب اسلامی بیش از گذشته در منطقه نمایان شده است.

 

سلیمانی با اشاره به این‌که برخی افراد غرب‌زده با القای شبهاتی به دنبال ناکارآمدی نظام اسلامی هستند و تحریم‌ها را نتایج ایسادگی و مبارزه ملت ایران با استکبار جهانی می‌دانند، افزود: هشت سال دفاع مقدس به همه ثابت کرد که تحریم‌ها هیچ اثری بر روی روند زندگی مردم ندارد چرا که این مردم، مبارزه را به هر چیز دیگری ترجیح می‌دهند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که جمهوری اسلامی در این 37 سال پیشرفت‌های قابل توجهی در همه زمینه‌ها داشته است، گفت: ملت ایران در این سال‌های بعد از انقلاب به همه دنیا ثابت کرد که دیگر اهل وابستگی نیست و می‌خواهد روی پای خود بایستد و در همه زمینه‌ها به یک استقلال جامع رسیده است.

 

سلیمانی در پایان به انقلاب در کشورهای دیگر منطقه اشاره و خاطرنشان کرد: اگر مطالعه‌ای در تاریخ داشته باشیم متوجه می‌شویم که اکثر انقلاب‌های منطقه با شکست یا انحراف ایدئولوژی مواجه شده ولی انقلاب اسلامی ایران به دلیل خط گیری از اصول اسلام و با رهبریت اسلامی بر مواضع اصلی خود همچنان پابرجاست./922/ت302/ ج 

 

ارسال نظرات