۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۷
کد خبر: ۲۴۵۶۴۰
آیت‌الله بهشتی:

مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشاط خود را به رخ جهانیان می‌کشانند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری توطئه‌های دشمنان علیه ملت با عزت ایران اسلامی را همیشگی دانست و گفت: البته ملت ما نیز باید حساسیت و شرایط زمان را مورد توجه قرار دهند و با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهند که تحریم‌ها و توطئه دشمنان اثر نداشته و همچنان با نشاط به مسیر خود ادامه می‌دهند.
آيت الله احمد بهشتي

آیت‌الله احمد بهشتی، نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری‌ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تأکید بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن آن را نشانه عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران دانست.

 

وی گفت: پدید آورنده انقلاب اسلامی مردم بودند؛ امروز نیز حافظ و ادامه دهنده راه انقلاب همین مردم هستند، یعنی علت محدثه و مبقیه انقلاب یکی(مردم) است؛ همانگونه که مردم انقلاب را پدید آوردند، امروز نیز باید آن را حفظ کنند که تاکنون نیز این‌گونه بوده است.

 

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این‌که انقلاب اسلامی پدیده بزرگی در تاریخ است، بیان داشت: مردم ما با همت، ایثار، فداکاری و جانباری خود این پدیده و واقعه بزرگ و مهم را به وجود آورند.

 

وی تأکید کرد: البته رهبری مدبرانه و هوشمندانه امام راحل بود که ملت را به مسیر درست هدایت کرد و شاهد پیروزی انقلاب اسلامی بودیم؛ مردم نیز انقلاب را به پیروزی رسانده و طی 36 سال گذشته به خوبی از آن مراقبت کردند.

 

آیت‌الله بهشتی با بیان این‌که مردم همواره در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف حضور داشته و حافظ انقلاب بودند، خاطرنشان کرد: طبعا مردم با شرکت در راهپیمایی‌ها مختلف نقش خود را ایفا کرده و می‌کنند.

 

وی تصریح کرد: امسال نیز به سبب شرایط حساس حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نسبت به سال‌های گذشته پررنگ‌تر خواهد بود؛ چرا که از یک سو داعشی‌ها و تکفیری‌ها جهان اسلام را تهدید می‌کنند و از سوی دیگر ما در حال مذاکره با غربی‌ها هستیم که حضور مردم در 22 بهمن اقتدار کشور را به رخ دشمنان می‌کشد.

 

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری توطئه‌های دشمنان علیه ملت با عزت ایران اسلامی را همیشگی دانست و گفت: البته ملت ما نیز باید حساسیت و شرایط زمان را مورد توجه قرار دهند و با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهند که تحریم‌ها و توطئه دشمنان اثر نداشته و همچنان با نشاط به مسیر خود ادامه می‌دهند.

 

وی یادآور شد: دشمن بسیار تلاش می‌کند که در میان مردم ما یأس و ناامیدی به وجود آورده و آن را به سراسر جهان مخابره کنند که مردم با حضور گسترده و با شکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن به دشمن نشان می‌دهند، با چه ملتی طرف هستند؛ نشاط خود و اثرگذار نبودن تحریم‌ها و توطئه‌‌ها را نشان می‌دهند./993/ت302/ج

ارسال نظرات