۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۴
کد خبر: ۲۴۵۶۶۱

برگزاری نمایشگاه ندای وحی در قم

خبرگزاری رسا ـ معاونت آموزش ابتدایی ناحیه4 استان قم گفت: با توجه به اهمیت موضوع قرآن، نماز و احترام به والدین در دین ما و شعار سال مدیریت آموزش و پرورش استان قم با محوریت نماز، قرآن و احترام به والدین در سدد شدیم تا نمایشگاهی به نام ندای وحی دایر کنیم.
سيد علي محمدي معاونت آموزش ابتدايي ناحيه4 استان قم

سید علی محمدی معاونت آموزش ابتدایی ناحیه4 استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با بیان گزارشی از نمایشگاه ندای وحی که در ایام دهه فجر برگزار شد گفت: با توجه به اهمیت موضوع قرآن، نماز و احترام به والدین در دین ما و شعار سال مدیریت آموزش و پرورش استان قم با محوریت نماز، قرآن و احترام به والدین در سدد شدیم تا نمایشگاهی را دایر کنیم.


معاونت آموزش ابتدایی ناحیه4 استان قم با بیان برنامه‌هایی که در خصوص مسابقه ندای وحی شکل گرفت، گفت: از مهرماه امسال برنامه ‌ها شروع شد و به مدارس اعلام شد که کارهای برگزیده خود از قبیل شعر، نقاشی، داستان کوتاه، خوشنویسی، دل‌نوشته‌ها و خاطره، کار با کلاژ و عکاسی آماده کرده و به اداره آموزش‌وپرورش ارسال کنند.

 


وی در ادامه افزود: آذر ماه امسال تصمیم گرفته شد این آثار از مدارس در یک جا متمرکز شود و هر مدرسه آثار برتر خود را ارسال کند و اواخر دی‌ماه به مدارس اعلام شد تا آثار خود را به مدرسه فاطمه‌الزهرا(س) ارسال کنند تا نمایشگاهی در ایام الله دهه مبارک فجر دایر کنیم و بحمدالله تشکیل شد و کارهای در معرض دید دانش‌آموزان و والدین آن‌ها از مدارس مختلف قرار گرفت.

 


محمدی به آثار مثبت این نوع نمایشگاها در افکار فرزندان اشاره کرد و گفت: اگر ما روی این برنامه‌ها سرمایه گذاری کنیم و گسترش دهیم به علت این‌که در دوران ابتدایی افکار فرزندان شکل می‌گیرد علاقه‌های آنان نسبت به مسایل دینی بیشتر و گسترش پیدا می‌کند./978/پ202/س

ارسال نظرات