۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۲۴۵۷۷۰
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی:

دهه فجر هیچ گاه از تاریخ پر افتخار ایران اسلامی محو نخواهد شد

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: دهه مبارک فجر در تاریخ انقلاب اسلامی ایران از جایگاه و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و هیچ گاه از تاریخ پر افتخار این سرزمین محو نخواهد شد.
حسين شاکري مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان مرکزي

حسین شاکری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر و آغاز طلیعه فجر سی و هفتمین بهار انقلاب، بیان داشت: دهه مبارک فجر در تاریخ انقلاب اسلامی ایران از جایگاه و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و هیچ گاه از تاریخ پر افتخار این سرزمین محو نخواهد شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: تبیین اندیشه های سیاسی و دینی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به عنوان عامل وحدت در جمهوری اسلامی ضروری است.

 

شاکری اظهار داشت: عصر امروز، عصر امام خمینی(ره) است و جهانیان به دنبال رهبری الهی و معنویت دینی هستند، از این رو معرفی ابعاد مختلف شخصیتی حضرت امام (ره) در قالب هنر می تواند به این روند رو به رشد اسلام‌خواهی ناب در جهان کمک کند.


وی در ادامه گقت: دهه فجر سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، فرصت گرانبهای یادآوری سلحشوری ها و دلاورمردی‌های ملت ایران اسلامی و مبارزات مردم آزادی‌خواه در برابر حاکمیت استبداد و سلطه خارجی است.


شاکری اظهار داشت: ملت مجاهد و عظیم‌الشأن ایران در بهمن‌ماه سال 1357 مزد زحمات و مجاهدت‌های خود را با سرنگونی حکومت طاغوت و استقرار نظام جمهوری اسلامی دریافت کرد و طنین « استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» را به گوش جهانیان رساند و پس از پشت سرگذاشتن دشواری های فراوان با پیروی از فرامین معمار کبیر انقلاب اسلامی اقتدار خویش را به نمایش جهانیان گذاشت.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در ادامه گفت: بازشناسی انقلاب اسلامی به عنوان یک انقلاب مادر از سایر انقلاب ها، تکریم از جهادگران عرصه علم و کارآفرینی، برجسته سازی نقش مردم در انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و تقویت همبستگی و وفاق ملی از دیگر کارهایی است که باید در این ایام انجام شود. /842/
ت302/ب6

ارسال نظرات