۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۲۴۵۷۷۹
حجت الاسلام نجفی روحانی:

امام خمینی روح بیدارگری را در جهان اسلام دمید

خبرگزاری رسا ـ نماینده بعثهِ مقام معظم رهبری رهبری در عراق با بیان این‌که امام راحل روح بیدارگری را در جهان اسلام دمید، گفت: امام خمینی(ره) دنیای اسلام را از غفلت بیدار کرد.
حجت الاسلام والمسلمين نجف نجفي روحاني نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در عراق

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی بعثه مقام معظم رهبری، حجت الاسلام والمسلمین نجفی‌روحانی، نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق، در جلسه روحانیان و مداحان کاروان های عتبات عالیات اظهار داشت: امام خمینی(ره) بیدارگر جهان اسلام بود.



وی با اشاره به دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی ایران، ولایت فقیه را رکن اصلی نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: اصلی مترقی‌تر از اصل ولایت فقیه وجود ندارد، زیرا فقیه هم اسلام‌شناس است و هم عادل و از هرگونه هوا و هوس به دور و اسلام ناب را ارایه می دهد.



نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق با بیان این که ولایت فقیه جلوی هرگونه انحراف و کجی را می گیرد، گفت: اگر مشاهده می کنیم که سایت‌های اینترنتی و رسانه‌های ماهواره‌ای علیه ولایت فقیه تبلیغ سوء می کنند؛ بخاطر آنست که ولایت فقیه نجات‌بخش کشورهای اسلامی از یوغ مستکبران و مأیوس کننده دشمنان است.


حجت الاسلام والمسلمین نجفی‌روحانی در ادامه حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و تبعیت از ولایت فقیه را بر عهده همگان دانست و گفت: ولایت‌مداری باید در عمل ظهور و بروز پیدا کند.



وی تصریح کرد: تا زمانی که ولایت فقیه بر کشور حاکم باشد، ایران اسلامی از آسیب های دشمنان مصون خواهد بود، از این رو بایستی ولایت‌مدار و ولایت‌محور باشیم، چراکه پیوند ناگسستنی میان ملت و رهبری نظام عالم پیروزی مسلمانان و شکست دشمنان است.



نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق در پایان از روحانیان و مداحان کاروان ها خواست تا از فرصت دهه فجر برای تبیین ارزش‌های اسلامی و اندیشه امام خمینی(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری بهره جویند.



گفتنی است، بخش دیگری از این نشست به تشریح بایدها و نبایدهای سفر عتبات عالیات اختصاص یافت که در پایان نشست پرسش و پاسخ به سوالات شرعی و مسائل مبتلابه برگزار شد./840/د102/ف

ارسال نظرات