۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۲۴۵۷۹۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

مسؤولان باید از ابزار حکومت در راستای اعتلای جامعه اسلامی استفاده کنند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به این که باید قدردان ابزار حکومت که امروز در دست ما است باشیم، گفت: از ابزار حکومت باید در جهت برطرف کردن مشکلات مردم استفاده کرد.
حجت الاسلام موسوي امين ، مديرکل تبليغات اسلامي لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، صبح امروز، درستاد اطلاع رسانی پذیرش حوزه های علمیه خواهران استان لرستان با گرامی داشت 36 امین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهای فراوانی داشته است.

وی با بیان این که عزت و اقتدار ایران اسلامی در عرصه های گوناگون و عرصه بین المللی دستاورد بزرگ انقلاب اسلام است، گفت: رهایی از استبداد و ظلم از دیگر دستاوردهای عظیم حکومت اسلامی است.

حکومت اسلامی میراث انبیای الهی است

حجت الاسلام مهدوی با بیان این که تشکیل حکومت اسلامی هدف و آرزوی انبیا و اولیای الهی بوده است، عنوان داشت: حکومت اسلامی را میراث انبیای الهی است.

وی با بیان این که پس از رحلت پیامبر اکرم(ص) وشهادت امام علی(ع)، حکومت از سوی ائمه معصومین(ع) اداره نمی شد، افزود: امروز ابزار حکومت اسلامی در دست ما است و باید در این راستا فعالیت کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به ابزار تبلیغاتی و ابزار حکومت اسلامی تأکید کرد: در جامعه مسؤولان و عموم مردم باید قدر شرایط را بدانند و از فرصت ها به خوبی استفاده کنند.

وی با بیان این که باید از ابزار حکومتی که امروز در دست داریم به خوبی استفاده کنیم، گفت: از ابزار حکومت باید در جهت برطرف کردن مشکلات مردم و اعتلای جامعه اسلامی بهره گرفته شود.

حجت الاسلام مهدوی با بیان این که به فضل الهی و درسایه نفس قدسی امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی ایران به بار نشست، بیان داشت: امروز آحاد مردم جامعه و مسؤولان در برابر انقلاب وظیفه سنگینی بر دوش دارند.

وی با اشاره به این که امروز کشور ما با افتخار در عرصه های بین المللی اثرگذار است، افزود: امروز حرف نخست را در مذاکرات هسته ای، جمهوری اسلامی ایران می زند.

نام نویسی طلاب در سامانه سجام از پایه سوم

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به ضرورت نام نویسی طلاب و مبلغان خواهر و برادر در سامانه سجام خاطرنشان کرد: نام نویسی طلاب در سامانه سجام از پایه سوم صورت می گیرد.

وی با اشاره به این که استان لرستان بیش از یک هزار و 400 مبلغ برادر و خواهر دارد، یادآور شد: تاکنون 680 مبلغ در سامانه سجام نام نویسی کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با تأکید بر همکاری مرکز مدیرت حوزه های علمیه خواهران و مدیران مدارس این استان در راستای اطلاع رسانی و آگاهی طلاب از نام نویسی در سامانه سجام بیان داشت: همکاری حوزه های علمیه و تبلیغات اسلامی در این راستا امری ضروری است.

وی با بیان این که امروز آمار دقیقی از مبلغان خواهر و برادر در استان وجود ندارد، افزود: نبود اطلاعات جامع و نبود هماهنگی ضعف بزرگی است که باید برطرف شود.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به این که ثبت اطلاعات طلاب و مبلغان در سامانه سجام برای امر تبلیغ آنان در هرکجای کشور مفید است، خاطرنشان کرد: در صورت ثبت اطلاعات مبلغان، پیشینه اعزام، شرایط و اطلاعات جامع و کامل از مبلغان ثبت خواهد شد.

وی با بیان این که مبلغان خواهر با مراجعه به سایت اینترنتی سامانه می توانند نسبت به ثبت اطلاعات خویش اقدام کنند، اظهار داشت: دفاتر سازمان تبلیغات اسلامی در استان آماده همکاری با خواهران طلبه و مبلغ هستند./9459/پ202/ب2

ارسال نظرات