۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۲۴۵۸۵۳
به همت طلاب ورزشکار صورت می‌گیرد؛

جمع آوری سؤالات فقهی رشته‏های ورزشی در قم

خبرگزاری رسا ـ مدیر عامل مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان با اشاره به ضرورت پاسخ گویی به سوالات دینی و فقهی ورزشکاران گفت: به دنبال جمع آوری مجموعه فقهی و احکام شرعی رشته‏های ورزشی هستیم.
علي شريفيان مهر، کوهنورد ورزش طلاب

حجت الاسلام علی شریفیان مهر، مدیر عامل مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از انتشار کتابچه احکام فقهی کوهپیمایی خبر داد و اظهار داشت: مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان که شاهد حضور چشمگیر طلاب در رشته‏های مختلف ورزشی است و با توجه به دغدغه‏های طلاب و ورزشکاران، اقدام به جمع آوری استفتائات فقهی و احکام شرعی در رابطه با رشته‏های ورزشی کرده است.

 

وی افزود: در تلاش هستیم که سوالاتی دقیق، از طریق طلابی که در رشته‏های ورزشی در حال فعالیت هستند، را جمع آوری کنیم و به دفاتر مراجع تقلید ارائه دهیم تا با تبیین احکام شرعی و فقهی رشته‏های ورزشی و استفتائات مراجع عظام، دغدغه علاقه‌مندان را برطرف کنیم.

 

حجت الاسلام شریفیان مهر از طلاب و ورزشکارانی که در احکام و مسائل فقهی هر یک از رشته‏های ورزشی سوالات و یا شبهاتی دارند، درخواست کرد تا سوالات خود را به شماره 09191543372و یا به نشانی الکترونیکی aliyansport@yahoo.com ،ali.sharifian2@yahoo.com ارسال کنند./840/ت302/س

ارسال نظرات