۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۲
کد خبر: ۲۴۵۸۹۰
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

قلب و دل افراد جامعه امانتی الهی در دست ذاکرین اهل بیت است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام فقیهی با بیان این که قلب و دل شرکت کنندگان در جلسات اهل بیت امانات الهی است که در دستان مادحین و سخنرانان اهل بیت قرار گرفته، گفت: بد اخلاقی های فکری و عقیدتی در محافل مذهبی سبب شده که این دوره ها با پیگیری بیشتری صورت پذیرد.
ائمه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان حجت الاسلام  محمود فقیهی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان عصر امروز در جلسه ای که در گلستان شهدای اصفهان در جمع مادحین اهل بیت با بیان این که امانت فقط مخصوص اشیا نیست، گفت: ریشه امانتی است که در آیات قرآن به آن پرداخته شده ولایت آل الله(ع) است.

 

وی در ادامه با بیان این که قلب و دل افراد جامعه به ویژه در مجالس اهل بیت امانتی است در دست ما، تصریح کرد: خوشبختانه در سال های اخیر مجموعه های فرهنگی جامعه همه سعی خود را در جهت آموزش مادحین اهل بیت به کار گرفته است.

 

حجت الاسلام فقیهی با اشاره به این که اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در امر آموزش و سازماندهی مادحین خواهر اصفهان همه تلاش خود را انجام می دهد، ابراز داشت: به منظور انجام این امر جلساتی با دادگستری، ستاد احیای امر به معروف و نیروی انتظامی صورت گرفته تا این امر مهم به نتیجه برسد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان  4 اسفند را نخستین فراخوان این امر مهم دانست و گفت: بعد از انجام این فراخوان آموزش مادحین اهل بیت خواهر به صورت کلاسیک و با حضور بهترین اساتید برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به برگزاری موفق این دوره ها برای مدیران هیأت های مذهبی و مادحین جلسات برادران گفت: انعکاس نظرات کسانی که در این جلسات شرکت کرده بودند گویای اجرای موفق و اثرگذار این دوره های آموزش بود.

 

حجت الاسلام فقیهی با بیان این که قلب و دل شرکت کنندگان در جلسات اهل بیت امانات الهی است که در دستان مادحین و سخنرانان اهل بیت قرار گرفته، تصریح کرد: بد اخلاقی های فکری و عقیدتی در محافل مذهبی سبب شده که این دوره ها با پیگیری بیشتری صورت پذیرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در پایان با متذکر شدن رعایت اخلاقیات اسلامی و پوشش برای خواهران سخنران و مداح گفت: شما الگو و نماینده اهل بیت در مقابل دیدگان مردم هستید که باید معرف دوستان واقعی اهل بیت باشید./939/پ202/ب6

ارسال نظرات