۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۲۱
کد خبر: ۲۴۵۹۴۶

بیانیه نشست دوره ای اساتید به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

خبرگزاری رسا ـ نشست دوره ای اساتید سطوح عالی و خارج حوزه‌ علمیه قم با صدور بیانیه ای از همه مردم فهیم و بصیر و همچنین فضلا و طلاب حوزه های علمیه برای شرکت گسترده در راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن دعوت به عمل آورد.
نشست دوره اي اساتيد سطوح عالي و خارج حوزه علميه قم

 به گزارش خبرگزاری رسا، نشست دوره ای اساتید سطوح عالی و خارج حوزه‌ علمیه قم از عموم مردم و اساتید و فضلای حوزه برای شرکت گسترده در راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن دعوت به عمل آورد.

 

متن پیام که در اختیار خبرگزاری رسا قرار گرفته به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

«الَّذِینَ یُبَلِّغُونَ رِسَالَاتِ اللَّـهِ وَیَخْشَوْنَهُ وَلَا یَخْشَوْنَ أَحَدًا إِلَّا اللَّـهَ» به راستی که ابرمرد تاریخ ایران امام خمینی رضوان الله تعالی علیه مصداق این آیه شریفه است که از قدرتهای شرق و غرب نهراسید و رسالت الهی خود را با توکل بر خداوند و پشتیبانی روحانیت انقلابی و مردم غیور کشور اسلامی ایران به نحو احسن انجام داد و با رژیم تا به دندان مسلح شاهنشاهی مبارزه نمود تا سرانجام درخت این مبارزات در بیست و دوم بهمن 1357 به ثمر نشست و انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید.

 

انقلابی که پیام آن از مرزهای ایران اسلامی عبور کرد و به گوش همه آزادمردان جهان رسید و آثار آن روز به روز بیشتر از گذشته در سطح جهان نمایان می شود. پس از ارتحال امام عظیم الشان خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری سکان کشتی انقلاب را به دست گرفتند و با اقتدار وصف ناشدنی این کشتی را به شایستگی هر چه تمام تر به سمت پیشرفت و تعالی هدایت نمودند.

 

اینک در سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم ضمن گرامیداشت یوم الله 22 بهمن همگام با اقشار گوناگون ملت فهیم و بصیر جمهوری اسلامی ایران در راهپیمایی روز 22 بهمن شرکت می کنند و از همه مردم انقلابی به خصوص طلاب و فضلای حوزه های علمیه سراسر کشور دعوت می شود در این راهپیمایی باشکوه شرکت کنند و بار دیگر عظمت انقلاب اسلامی ایران را به رخ جهانیان بکشند.

 

نشست دوره ای اساتید

سطوح عالی و خارج حوزه‌ علمیه قم

 

/913/د101/ج

ارسال نظرات