۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۱
کد خبر: ۲۴۵۹۵۰
عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر کاشان:

هدف از ایجاد انقلاب اسلامی، رسیدن انسان به کمال الهی است

خبرگزاری رسا ـ عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهرکاشان گفت: انقلاب اسلامی ایران برکات متعدد مادی و معنوی را برای ملت ایران به همراه داشته است و مردم به اهداف و ارزش های انقلاب پایبند بوده و به پای انقلاب خود ایستاده اند.
علي هاشمي طاهري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، علی هاشمی طاهری، عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کاشان دوشنبه در مراسم جشن انقلاب در شهرستان کاشان، با تبریک ایام الله دهه فجر، گفت: مردم ایران در همه صحنه های حساس ملی با حضور خود مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زده اند.

 

وی با یادآوری اهداف و برکات انقلاب و توطئه های دشمن در طول 36 سال گذشته، افزود: هدف از ایجاد انقلاب اسلامی ایران، تشکیل حکومت الهی بود که امام راحل با هدف خدمت به مستضعفین و پابرهنگان جهان، به مبارزه با ظلم و استکبار پرداخت.

 

هاشمی طاهری گفت: امام راحل به دنبال هویت بخشیدن به ملت ایران و احیای فرهنگ دین و دفاع از ارزش های اسلام و مسلمین بود که با همراهی ملت شریف ایران توانست در میان ابرقدرت های شرق و غرب به هداف الهی خود برسد.

 

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر کاشان با اشاره به این که استکبار با هدف کسب قدرت بر مردم حکومت می کند، گفت: هدف از تشکیل حکومت اسلامی و تأسیس انقلاب اسلامی ایران، رسیدن انسان ها به کمال الهی است.

 

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر کاشان با اشاره به این که ایران اسلامی تنها کشور جهان است که با پایداری و مقاومت مردم، درمقابل آمریکا و استکبارجهانی ایستاده است، گفت: امام راحل به دنباله وحدت بخشیدن به ملت ایران واحیای فرهنگ دین ودفاع ازارزشهای اسلام و مسلمین بود.

 

وی گفت: قبل از انقلاب شخص اول مملکت با اجازه مستشاران آمریکایی به نقاط مختلف کشور سفر می کرد، ولی امروز آمریکا و غرب نیازمند به ارتباط با ایران اسلامی هستند.

 

عضو کمیسون فرهنگی شورای شهر کاشان با اشاره به تحمیل جنگ، انجام ترور، تحریم های ظالمانه و کاهش قیمت نفت از سوی دشمنان، گفت: با این وجود ایران اسلامی به مسیر پیشرفت و توسعه خود ادامه داده و موفقیت های شگرفی را در زمینه های مختلف کسب کرده است.

 

هاشمی طاهری گفت: پرتاب ماهواره فجر به دست متخصصان توانمند ایرانی نشان از اقتدار جمهوری اسلامی است و سطح دانش و سواد ایران با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.

 

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر کاشان با اشاره به بهبود سطح آسایش و رفاه مردم نسبت به قبل از انقلاب، گفت: تمام دستاوردها و موفقیت ها به برکت انقلاب اسلامی و خون پاک شهدا است.

 

وی گفت: ایران تنها کشور جهان است که با پایداری و مقاومت در مقابل آمریکا و استکبار جهانی ایستاده است و دلیل آن پایبندی مردم به آرمان ها و اطاعت از رهبری است.

 

وی با اشاره به رهنمود رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه به اقتصاد مقاومتی، تأکید کرد: وابستگی به ذخائر نفتی باید کاهش پیدا کند تا دشمن نتواند با تصمیمات خود به سیستم اقتصادی ایران ضربه وارد کند.

 

به گفته وی، دانشمندان و متخصصان ایرانی نشان دادند که ما می توانیم با تلاش و پیشتکار به اهداف خود در زمینه های علمی و اقتصادی دست پیدا کنیم که امیدواریم نظام جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و صلابت به مسیر الهی خود ادامه دهد.

 

هاشمی طاهری گفت: شهدا، جانبازان و رزمندگان با به خطر انداختن امنیت و سلامت خود توانستند امنیت و آرامش را برای مردم ایران به ارمغان بیاورند که انشاءالله روز به روز بر عزت اسلام و انقلاب افزوده خواهد شد./1307/پ202/ب4

ارسال نظرات