۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۸
کد خبر: ۲۴۵۹۶۰
نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی:

راه مبارزه با تحریم‌های دشمن توجه به اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: عمل به سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده تکلیف مهم همه اقشار جامعه است و در این راستا نیروی انسانی حوزه صنعت و تولید رسالت سنگین تری برعهده دارند.
قاسم عزيزي نماينده مردم شازند در مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، قاسم عزیزی نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در جمع کارکنان نیروگاه حرارتی شازند بیان داشت: بدخواهان جمهوری اسلامی از اراده و ایمان مردم هراس دارند و به همین دلیل انواع توطئه و فشار را علیه نظام به کار می گیرند.

 

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: با موضوعاتی همچون تغییر تفکر کار و تکیه بر داشته های علمی و تولیدی و همچنین اصلاح رویه های رفتاری نادرست در مصرف می توانیم توطئه های اقتصادی دشمن علیه نظام را نقش برآب کنیم.

 


عزیزی با اشاره به این که مردم ولایتمدار و شهید پرور ایران نشان داده اند که با تهدید و تحریم تسلیم دشمن نمی شوند خاطرنشان کرد: یکی از راه های مبارزه با تحریم اقتصادی دشمن را توجه به مطالبات رهبر معظم انقلاب درباره اقتصاد مقاومتی است.

 

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: عمل به سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده تکلیف مهم همه اقشار جامعه است و در این بین نیروی انسانی حوزه صنعت و تولید رسالت سنگین تری برعهده دارند.

 

عزیزی با بیان این موضوع که دشمن خواهان تسلیم شدن ما است اما باید بدانند کسانی که فرهنگ عاشورا را دارد، هرگز و در هیچ شرایطی تسلیم نمی شود خاطرنشان کرد: حضور مقتدرانه در سنگر اقتصادی موضوعی است که بالندگی و پویایی بیشتر نظام را در پی دارد و باید از این فرصت به نحو احسن استفاده شود.

 

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: دشمن امروز با تمام ابزار رسانه ای به انواع تهاجم فرهنگی روی آورده و بدنبال از بین بردن معنویت است، اما بدانید یاد اهل بیت و امام حسین (ع) بهترین راه مقابله با این توطئه ها است.

 

عزیزی گفت: انقلاب و نظام اسلامی به برکت خون شهدا و زحمات امام راحل(ره) به بار نشسته و همه ما وظیفه داریم با اخلاق مداری، حمایت قاطع از ولایت فقیه و کوشش هدفمند و برنامه محور از آن پاسداری کنیم.

 

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن بیان داشت: مردم عزیز ایران اسلامی بار دیگر در راهپیمایی 22 بهمن، اتحاد و انسجام و پشتیبانی خود از انقلاب اسلامی به دنیا و بدخواهان نظام اسلامی اعلام خواهند کرد./842/پ202/ب4

ارسال نظرات