۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۶
کد خبر: ۲۴۵۹۶۲
فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله:

به دنبال توافقی هستیم که مسیر انقلاب را منحرف نکند

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) گفت: مقام معظم رهبری تکلیف گروه مذاکره کننده را مشخص کردند و خطاب به سران آمریکا گفتند که ما به هیچ وجه از دستاوردهایمان نخواهیم گذشت.
کاظميني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران در مراسم افتتاح باشگاه خبرنگاران بسیج تهران و رونمایی از سایت بسیج‌پرس، اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن سال 93 را می توان مهم‌ترین راهپیمایی در طول 36 سال پس از پیروزی انقلاب دانست، چراکه امروز ایران اسلامی شرایط ویژه ای دارد و حضور پرشور مردم می تواند جواب محکمی به یاوه گویی های بدخواهان انقلاب اسلامی باشد.

 

وی با اشاره به دستاوردهای کشور در زمینه های مختلف، افزود: امروز به لطف خداوند شاهد این هستیم که دستاوردهای ما در حوزه های مختلف در حال رشد و تکامل است و این موضوع برای دشمنان ما ناخوشایند است. بر همین اساس تمام تلاششان را بکار گرفته اند تا در راه پیشرفت ایران مانع تراشی کنند که اهانت به مقدسات اسلام نیز در همین جهت بود.

 

کاظمینی با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر خود در مورد مذاکرات هسته ای اتمام حجت کردند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری تکلیف گروه مذاکره کننده را مشخص کردند و خطاب به سران آمریکا گفتند که ما به هیچ وجه از دستاوردهایمان نخواهیم گذشت و تأکید کردند که ایران به دنبال توافقی است که در مسیر انقلاب باشد و توافق بد به هیچ وجه نباید صورت بگیرد.

 

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) در ادامه گفت: سایت خبری بسیج‌پرس از پنج سال پیش فعالیت خود را آغاز کرد و امروز با تغییرات اساسی و بهره‌گیری از تجارب فعالان رسانه ای، با رویکرد پوشش اخبار سپاه و اخبار مهم کشوری و به ویژه استان تهران دور جدید فعالیت های خود را آغاز می کند.

 

وی با بیان این‌که بسیج‌پرس در مقاسیه با دیگر خبرگزاری ها حجم بالایی از خبرنگاران را دارا است، افزود: ما مفتخر هستیم که امروز خبرنگاران ما در سطح استان تهران برای پوشش هر نوع خبری آماده اند و با یاری خداوند تا پایان سال 94 تعداد خبرنگاران بسیج‌پرس به 3 هزار نفر خواهد رسید.

 

کاظمینی ادامه داد: در کنار سایت بسیج‌پرس، سایت خبری «قسم» نیز در زمینه پوشش اخبار بسیج تهران بزرگ فعالیت می کند که این سایت در تمام پایگاه های بسیج تهران یک خبرنگار دارد که امروز ما می توانیم اخبار کوچکترین برنامه های پایگاه های بسیج تهران را در این سایت مشاهده کنیم.

 

وی اجرای آموزش های مجازی را از دیگر امکانات سایت بسیج‌پرس خواند و افزود: علاقه مندان به فعالیت های خبری می توانند به سایت ما مراجعه کرده و در آموزش های مجازی خبرنگاری شرکت کنند و پس از آن در آزمون شرکت کرده و مدرک معتبر خبرنگاری از ما دریافت کنند. تا کنون استقبال خوبی از سوی بسیجیان برای شرکت در آموزش های مجازی بسیج‌پرس صورت گرفته است.

 

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) در پایان گفت: در راهپیمایی 22 بهمن مردم شاهد حضور گسترده خبرنگاران ما در مسیرهای راهپیمایی هستند و ما برنامه ریزی ویژه ای برای پوشش اخبار بوم الله 22بهمن خواهیم داشت./814/پ202/ب4

ارسال نظرات