۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۲
کد خبر: ۲۴۵۹۶۵

مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در لرستان اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان مسیرهای راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن ماه جاری، در شهرهای لرستان را اعلام کرد.
يوم الله 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری رسا در خرم آباد، مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن ماه جاری، از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان اعلام شد.

راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه، در استان لرستان از ساعت 10صبح، با حضور آحاد مردم و مسؤولان استان در شهرستان های لرستان آغاز می شود.

براساس این گزارش راهپیمایی 22 بهمن‌ماه در خرم‌آباد از میدان شهدا آغاز و در میدان 22 بهمن با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد پایان می یابد.

مسیرهای راهپیمایی شهرستان بروجرد نیز با تجمع آحاد مردم در میدان قیام، آغاز و با سخنرانی حجت‌الاسلام حسن ترابی، امام جمعه بروجرد پایان می یابد.

در شهرستان دورود نیز مسیرهای راهپیمایی از میدان امام خمینی(ره) به سوی میدان امام حسین(ع) و با سخنرانی حجت‌الاسلام تقوی، امام جمعه دورود تعیین شده است.

بنا بر این گزارش مسیرهای راهپیمایی در ازنا از ساعت 10 صبح، از میدان شهید صادقی به سوی میدان حضرت ولی عصر(عج) با سخنرانی حجت‌الاسلام هراتی‌مطلق، امام جمعه این شهرستان اعلام شده است.

راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شهرستان الیگودرز از میدان 17 شهریور به‌سمت میدان امام خمینی(ره) و با سخنرانی حجت‌الاسلام کرمی، مسؤول نمایندگی ولیفقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان و در پل‌دختر نیز از میدان شهید بهشتی به سوی پل هفت تیر برگزار می شود.

بر اساس این گزارش مسیرهای راهپیمایی در شهرستان کوهدشت از مسجد صاحب‌الزمان(عج) به سوی چهارراه الله اکبر، در سلسله از ساعت 10 از میدان امام خمینی(ره) به سوی مصلی نماز جمعه آغاز می‌شود.

راهپیمایی 22 بهمن در دلفان از میدان بعثت به سوی میدان امام خمینی(ره)، در چگنی از مسجد صاحب‌الزمان(عج) به سوی خیابان ولی‌عصر(عج) و در شهرستان رومشگان نیز از مسجد امام علی(ع) به سوی میدان امام خمینی(ره) برگزار می شود./9459/د101/ب2

ارسال نظرات