۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۷
کد خبر: ۲۴۵۹۷۳
سرپرست استانداری مرکزی:

عزت و عظمت ایران اسلامی مرهون خون شهدا است

خبرگزاری رسا ـ سرپرست استانداری مرکزی با اشاره به این که ما هرچه داریم به برکت فداکاری شهدا و ایثارگران است، گفت: فداکاری و رشادت های شهدا و ایثارگران عزیز سبب شده تا امروز ایران اسلامی از امنیت و آرامش برخوردار باشد.
شکرالله حسن بيگي سرپرست استانداري مرکزي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، شکرالله حسن بیگی سرپرست استانداری مرکزی شب گذشته در آیین دیدار با خانواده شهید علی محمودی در شهر میلاجرد بیان داشت: تمام آحاد مردم به ویژه نسل های سوم و چهارم انقلاب اسلامی باید بدانند که در دوران دفاع مقدس والدین شهدا با چه صبر و فداکاری منحصر به فردی فرزندان خود را از زیر قرآن عبور می دادند تا به جبهه ها رفته و از کیان ایران زمین دفاع کنند.

 

حسن بیگی با بیان این که مجاهدت شهدا و ایثارگری خانواده شهدا با هیچ خدمتی قابل جبران و ستایش نیست اظهار داشت: مسؤولان باید رسیدگی به امور خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران سرافراز وظیفه  خود بدانند و خدمت به این بزرگان را سرلوحه امورات خود قرار دهند.

 

سرپرست استانداری مرکزی با تاکید بر این که دیدار با خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران باید در بین مسوولان اجرایی استان به یک فرهنگ تبدیل شود خاطرنشان کرد: خادمان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای موفقیت در مسیر خدمت نیازمند دعا و حمایت خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران هستند.

 

حسن بیگی با اشاره به این که ما هرچه داریم به برکت فداکاری شهدا و ایثارگران است اظهار داشت: فداکاری و رشادت های شهدا و ایثارگران عزیز سبب شده تا امروز ایران اسلامی از امنیت و آرامش خاصی برخوردار باشد.

 

سرپرست استانداری مرکزی گفت: عزت و عظمت ایران اسلامی مرهون خون شهدا است و خدمت به خانواده معزز شهدا وظیفه همگانی است که باید به خوبی در جامعه انجام شود و همه وظیفه داریم که قدردان نظام اسلامی و فداکاری شهدای ارزشمند باشیم.

 

حسن بیگی در ادامه افزود: مردم ایران اسلامی با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن در سراسر کشور عزیزمان بار دیگر به دشمنان اعلام می کنند که بر ارزش های انقلاب مصمم هستند و هر کارشکنی دشمن را در مسیر مذاکرات نمی پذیرند.

 

سرپرست استانداری مرکزی  در ادامه گفت: مردم با حضورشان اعلام می کنند از حق مسلم خود کوتاه نخواهند آمد و این حضور پشتوانه محکمی برای مذاکره کنندگان هسته ای است.

 

گفتنی است، شهید علی محمودی در 22 اردیبهشت ماه سال 62 در سن 17 سالگی در عملیات بیت المقدس به شهادت رسیده است./842/پ203/ب4

ارسال نظرات