۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۲۴۵۹۸۹
امام جمعه پلدختر:

آگاهی سیاسی ملت ایران ثمره انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه پلدختر با بیان این که پیروزی انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای فراوانی داشت، گفت: آگاهی سیاسی ملت ایران ثمره انقلاب اسلامی است.
راهپيمايي يوم الله 22 بهمن

حجت الاسلام علی محمد لروند، امام جمعه پلدختر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، دهه فجر را تجلی وحدت و میثاق مردم با انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: حضور در راهپیمایی 22 بهمن بهترین فرصت برای تجدید بیعت با آرمان های انقلاب، امام(ره) و رهبر معظم انقلاب است.

وی با اشاره به رهبری امام راحل در دوران پیروزی انقلاب افزود: امام خمینی(ره) با تدابیر هوشمندانه و حمایت مردم، نظام سلطه را سرنگون کرد.

امام جمعه پلدختر تصریح کرد: مدیریت مدبرانه حضرت امام خمینی(ره) موجب مقاومت مردم در برابر رژیم پهلوی و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شد.

وی  با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران با الهام از تعالیم نورانی اسلام متولد شد، خاطرنشان کرد: این تعالیم بر فطرت پاک انسان ها استوار است و منادی آزادگی، عدالت خواهی، استکبار ستیزی، نفی تبعض، مبارزه با ظلم و ستم و توجه به کرامت انسانی است.

امام جمعه پلدختر تبیین دستاوردهای انقلاب را در جامعه به ویژه نسل جوان بسیار مهم دانست و افزود: آشنایی جوانان با دستاوردهای انقلاب مهم ترین عامل حفظ این دستاوردها است.

حجت الاسلام لروند با اشاره به این که انقلاب اسلامی، ایران را به اوج پیشرفت و توسعه رسانده است، خاطرنشان کرد: آگاهی سیاسی ملت ایران ثمره انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به حضور پرشور ملت ایران در صحنه های گوناگون انقلاب اسلامی بیان داشت: این حضور نماد حضور مقتدرانه و عزت‎مندانه مردم شهیدپرور و حماسه ساز ایران اسلامی است.

امام جمعه پلدختر مردم را بزرگ ترین پشتوانه انقلاب دانست و افزود: حضور ملت ایران در صحنه های گوناگون انقلاب توانسته چشم طمع دشمنان را کور و دست تعدی آنها را از کشورمان قطع کند./9459/ت303/ب2

ارسال نظرات