۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۲۴۶۰۲۰
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

رهاورد راهپیمایی 22 بهمن اتحاد و انسجام ملی است

خبرگزاری رسا ـ معاون جامعه و نظام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن را دارای نتیجه دراز مدت برای ملت و نظام دانست و گفت: راهپیمایی 22 بهمن موثر در اتحاد و انسجام ملی و فراملی است.
حجت الاسلام و المسلمين نظري شاهرودي عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم
حجت الاسلام والمسلمین حسن نظری شاهرودی معاون جامعه و نظام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب استکبار جهانی به ویژه آمریکا را دچار اشتباه محاسباتی دانست و گفت: در این ایام که مذاکرات هسته ای بسیار حساس است، راهپیمایی 22بهمن ثابت خواهد کرد که غرب در اشتباه است و تحریم ها هیچ اثری بر اعتقادات مردم ندارد.
 
معاون جامعه و نظام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: آمریکا و هم پیمانانش می گویند تحریم ها نظام جمهوری اسلامی و مسؤولان آن را مجبور کرده است که برای مذاکرات هسته ای اعلام آمادگی کنند و این باور را در مجامع بین الملل تکرار می کنند؛ اینها سخت در اشتباهند و مردم به آنها اثبات خواهند کرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین نظری شاهرودی افزود: ملت به غرب بویژه آمریکا خواهند فهماند که مذاکرات نتیجه فشار تحریم نبوده بلکه نظام به این نتیجه رسیده است که اکنون وقت مذاکره است و در صورتی به این مذاکرات ادامه خواهد داد که بتوان به توافقی عادلانه دست پیدا کرد.
 
وی فلسفه وجودی مذاکرات را برای جمهوری اسلامی ایران، دستیابی به هدفی مطلوب توصیف و ابراز کرد: اگر غرب با زورگویی کیان و استقلال ملت را مخدوش کند این مذاکرات وجهی نخواهد داشت.
 
معاون جامعه و نظام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را موثر در مذاکرات هسته ای عنوان کرد و اظهار داشت: زحمت دو تا سه ساعته مردم به منظور حضور در راهپیمایی 22 بهمن نتیجه ای دراز مدت برای آنان به همراه خواهد داشت.
 
حجت الاسلام والمسلمین نظری شاهرودی راهپیمایی 22 بهمن را موثر در اتحاد و انسجام ملی و فراملی دانست و گفت: کشورهای اطراف نمونه ای از ملت های بدون اتحاد و انسجام هستند که اگر مردم با یکدیگر در چنین مراسمی همراه و همدل نباشند به سرنوشت همسایگانی مانند عراق، سوریه، پاکستان، عراق وترکیه دچار خواهیم شد.
 
وی تصریح کرد: ترکیه در درون دارای اختلاف است؛ سیاست های دولت اردوغان به طور ویژه علویان ترکیه را که چند میلیون نفر هستند از دیگران جدا کرده و هماهنگی بین ملت و دولت این کشور نیست مسلم است که اگر فضای اعتراض فراهم شود انقلابی برپا خواهد شد./836/ت302/ش

 

ارسال نظرات