۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۲۴۶۰۲۴
مدیر حوزه‌های علمیه آذربایجان‌شرقی:

راهپیمایی 22 بهمن مصداق عینی ولایت‌مداری است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام انتظاری حضور در راهپیمایی 22 بهمن را مصداق عینی ولایت‌مداری و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست.
حجت الاسلام علي انتظاري، مدير استاني حوزه علميه آذربايجان شرقي

حجت الاسلام علی انتظاری، مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با بیان این‌که حضور در راهپیمایی 22 بهمن تکلیف شرعی بر عهده همگان است، اظهار داشت: 22 بهمن یادآور حماسه بزرگ و تاریخ ساز و روز تبلور شکوه و ایثار ملت انقلابی ایران است.

 


وی با بیان این‌که چشمان دشمنان فردا به سمت ایران دوخته شده تا میزان مشارکت عمومی در این جشن ملی را رصد کنند، خاطرنشان کرد: به یقین ملت ایران اسلامی فردا بار دیگر با حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن که مظهر اتحاد و انسجام ملی و نشان دهنده دلبستگی مردم به نظام اسلامی است، پاسخی کوبنده به یاوه‌گویی دشمنان خواهند داد.

 


امام جمعه جلفا حضور در راهپیمایی 22 بهمن را مصداق عینی ولایت‌مداری و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) و حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی)، فراتر از مرزها و منشأ تحولات عظیم داخلی، منطقه ای و بین المللی شده است.

 


حجت الاسلام انتظاری با بیان این‌که این انقلاب الگوی مقاومت برای مردم مستضعف منطقه علیه رژیم های مستبد و دیکتاتوری شده است، تصریح کرد: با این اوصاف حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن امیدبخش ملت‌ انقلابی کشورهای منطقه نیز خواهد بود.

 


مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی با اشاره به این‌که انقلاب اسلامی توانسته معادلات قدرت در منطقه و سطح بین‌الملل را تغییر دهد، تصریح کرد: اگر امروز شاهد شکسپت غرب در عراق، سوریه و دیگر کشورهای اسلامی هستیم، نشان از نفوذ و گسترش فرهنگ و گفتمان ولایی انقلاب اسلامی ایران دارد.

 


وی عصر حاضر را دوران تقابل جبهه کفر با اسلام ناب دانست و افزود: راهپیمایی 22 بهمن مصاف حق‌طلبان و ولایت‌مداران در مقابل مستکبربان غربی است، به یقین این حضور حداکثری موجب دلگرمی مسؤولان نظام و دستگاه دیپلماسی کشور در روند مذاکرات آتی خواهد بود.

 


حجت الاسلام انتظاری ادامه داد: وحدت و همدلی ملت و آینده نگری مسؤولان به ویژه تیم مذاکره کننده هسته ای و عمل به منویات رهبر معظم انقلاب از اصلی ترین تکالیف برای تحقق اهداف والای نظام اسلامی در عرصه های مختلف داخلی، منطقه ای و بین المللی و حفظ دستاوردهای ارزشمند کشور است.

 


امام جمعه جلفا با بیان این‌که حضور حداکثری ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن قدرت چانه‌زنی گروه مذاکره کننده هسته‌ای ایران را افزایش خواهد داد، خاطرنشان کرد: حضور انقلابی ملت ایران در راهپیمایی فردا تجلی اقتدار ملی و عزت ایرانی در مقابله با سردمداران کفر است./935/ت302/ب4

ارسال نظرات