۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۲۴۶۰۳۳
مسؤول نهاد رهبری آذربایجان‌شرقی:

راهپیمایی 22 بهمن نقطه قوت نظام در مقابله با دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام خدیوی گفت: حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، وحدت، همدلی و انسجام مردم ولایی ایران را به نمایش خواهد گذاشت.
حجت الاسلام علي خديوي، مسؤول نهاد رهبري در دانشگاه هاي استان آذربايجان‌شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علی خدیوی، مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان‌شرقی امروز در جمع اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تبریز با تبریک سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران فراتر از محاسبات دشمنان نظام است.


وی با تأکید بر این‌که قدرت و نفوذ ایدئولوژی انقلاب اسلامی ایران بیش از تصورات کارشناسان غربی گسترش یافته است، خاطرنشان کرد: اگر امروز بخواهیم دستاوردهای انقلاب اسلامی را در طول این 36 سال بشماریم، قطعا دانشگاه ها سهم بسیار برجسته ای در این خصوص داشته اند و از این لحاظ باید به تلاش دانشگاهیان افتخار کرد.


حجت الاسلام خدیوی با تاکید بر نقش اساتید و دانشجویان در موفقیت های علمی نظام اسلامی ایران گفت: یکی از مهم‌ترین برکات انقلاب اسلامی، گسترش حوزه های علمیه و دانشگاه ها در سراسر کشور بوده است، به عبارت دیگر دانشگاه ها فرصتی برای رشد نظام بوده و هستند.


مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که دستیابی به فناوری‌های نوین از سوی دانشمندان جوان ایرانی حیرت جهانیان را برانگیخته است، ادامه داد: دستاوردهای علمی که امروز موجب اقتدار نظام جمهوری اسلامی در جهان شده، مرهون تلاش دانشگاهیان و اساتید است.


حجت الاسلام خدیوی در پایان اظهار داشت: انقلاب اسلامی مسیر زیادی را سپری کرده است، اما راه های نرفته زیادی هم دارد و باید از پیچ و تاب های تاریخی گذر کند، تا ثمره انقلاب را نشان دهد و برای این امر، همان روحیه انقلابی، فرهنگ، تدین و حضور در صحنه لازم است.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر حضور پرشور دانشگاهیان در راهپیمایی 22 بهمن گفت: حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن، وحدت، همدلی و انسجام مردم ولایی ایران را به نمایش خواهد گذاشت، ضمن این‌که نقطه قوت نظام در مقابله با زیاده‌خواهی دشمنان خواهد بود.


مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه های آذربایجان‌شرقی پیام حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن را صیانت از اصل انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام ولایی دانست و گفت: شرکت یکپارچه در راهپیمایی 22 بهمن، عزم، اراده، عزت و عظمت ملت ایران را به منصه ظهور می گذارد. /935/پ203/ب4

ارسال نظرات