۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۲۴۶۰۵۵
ساعت ۲۱ امشب؛

گلبانگ الله اکبر در خراسان شمالی طنین انداز می شود

خبرگزاری رسا ـ همزمان با شب سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بانگ تکبیر و الله اکبر مردم استان خراسان شمالی از مأذنه های مساجد و اماکن مذهبی و نیز پشت بام منازل طنین انداز می شود.
بانگ الله اكبر در شب پيروزي انقلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر استان خراسان شمالی اعلام کرده که در شب سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، رأس ساعت 9 شب سه شنبه، بانگ الله اکبر از مأذنه های مساجد، امامزاده ها و بقاع متبرکه و سایر اماکن مقدس شهرها و مناطق مختلف استان طنین افکن می شود.

همچنین امشب مردم استان خراسان شمالی به شکرانه پیروزی انقلاب و استقرار نظام اسلامی در کشور به صورت همزمان با مردم سراسر ایران ساعت 9 شب بر فراز بام های منازل رفته و ندای الله اکبر سر می دهند.

مردم انقلابی و ولایت مدار خراسان شمالی با فریاد الله اکبر خود همچون سال های گذشته با انقلاب و نظام اسلامی و آرمان های امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کرده و خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی به نمایش می گذارند.

ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر استان خراسان شمالی از مردم استان خواسته تا بار دیگر با حضور یکپارچه و پرشور خود در شب 22 بهمن و آغاز سی و هفتمین سالگرد پیروزی افتخارآفرین و شکوهمند انقلاب اسلامی، با بانگ رسای تکبیر پیام انقلاب اسلامی که همانا استقلال، آزادی و جهموری اسلامی است را به گوش جهانیان برسانند وحدت و انسجام خود را با زنده نگاه داشتن یاد و خاطره امام و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به اثبات برسانند.

بنا به اعلام این ستاد، برنامه ریزی برای اجرای بانگ الله اکبر توسط کمیته مساجد ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر خراسان شمالی صورت گرفته و امشب نیز همزمان با کل کشور در نقاط مختلف استان اجرا می شود.

امشب مردم جای جای استان خراسان شمالی با بانگ الله اکبر حمایت خود را از نظام و انقلاب به جهانیان و دشمنان انقلاب اسلامی نشان خواهند داد.

روح‌الله لنگری، مسؤول ستاد گرامیداشت دهه فجر بجنورد نیز در گفت و گویی با اشاره به این که همزمان با شب سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در برخی از نقاط استان خراسان شمالی از جمله در بجنورد، مرکز استان شاهد نورافشانی خواهیم بود، افزود: مراسم نورافشانی آسمان بجنورد با حضور مردم علی الخصوص جوانان برگزار می شود.

وی با بیان این که مراسم نورافشانی در دو نقطه شهر بجنورد برگزار خواهد شد، اضافه کرد: همزمان با شب 22 بهمن نورافشانی در میدان شهید بهشتی و بلوار فرودگاه حدفاصل میدان حضرت قائم(عج) اجرا می شود.

لنگری با اشاره به این که مراسم های مزبور قبل از ساعت 21 با حضور مردم برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: این برنامه توسط سپاه به اجرا در می‌آید و از عموم مردم نیز برای حضور در این مراسم دعوت به عمل می آید.

گفتنی است، بر اساس اعلام حجت الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی و رییس ستاد گرامیداشت دهه فجر استان، امسال همزمان با ایام الله سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزون بر دو هزار برنامه از سوی کمیته های مختلف در شهرستان های هشت گانه استان خراسان شمالی برگزار شده است./9314/ت302/ب

ارسال نظرات