۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۲۴۶۰۸۱

بیانیه اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی به مناسبت 22 بهمن

خبرگزاری رسا ـ اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی با صدور بیانیه ای بر حضور گسترده و حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تأکید کرد.
بيانيه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی به مناسبت گرامیداشت یوم الله 22 بهمن بیانیه صادر کرد.

 

در این بیانیه ضمن تبریک سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، آمده است: پاسداشت یوم الله 22 بهمن تجدید بیعت با آرمان های شهداء انقلاب، بنیانگذار کبیر انقلاب و میثاق با فرزند خلف ایشان،حضرت آیت الله خامنه ای است.

 

ادامه بیانیه این چنین است: اداره کل اوقاف و امور خیریه از ملت غیور و همیشه در صحنه دعوت می نماید در برهه ای که دشمنان با توطئه های مختلف سعی در خدشه دار کردن چهره ایران و اسلام دارند، در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شرکت کرده و پاسخی کوبنده به یاوه گویی های دشمنان به ویژه استکبار جهانی و در رأس آنها امریکای جنایت کار و اسرائیل غاصب بدهند.

 

در این بیانیه تأکید شده است: مجموعه کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی نیز درمرکز استان و شهرستان ها همپای مردم در نمایش شکوه و حماسه ای دیگر سهیم خواهند شد تا خاری باشد بر چشم دشمنانی که پشتیبانی ملت از نظام جمهوری اسلامی ایران را بر نمی تابند./936/د102/ب4

ارسال نظرات