۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۲۴۶۱۰۶
معاون رییس جمهور:

یوم‌الله دهه فجر مظهر پایداری ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ معاون رییس جمهور، یوم‌الله دهه فجر را مظهر پایداری ملت و یادآور رشادت‌ها و ایثار شهدای انقلاب اسلامی دانست و گفت: توجه به محرومان و انسان‌های شریفی است که به هر دلیلی از حقوق مسلم و رفاهی خود محروم بودند از ویژگی های مقدس انقلاب اسلامی است.
نوبخت معاون رييس جمهور و سخنگوي دولت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، محمد باقر نوبخت، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور امروز در رشت اظهار داشت: ملت سرافراز ایران اسلامی با حضور پرشور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن پایداری و ایستادگی خود در برابر استکبار به نمایش می‌گذراند.

 

معاون رییس جمهور، یوم‌الله دهه فجر را مظهر پایداری ملت و یادآور رشادت‌ها و ایثار شهدای انقلاب اسلامی دانست و گفت: توجه به محرومان و انسان‌های شریفی است که به هر دلیلی از حقوق مسلم و رفاهی خود محروم بودند از ویژگی های مقدس انقلاب اسلامی است.

 

وی با تاکید بر این که با وجود همه مشکلات با تدبیر و تشخیص کشور اداره می‌شود همان گونه که در این 36 سال اداره شد، افزود: در سال آینده برای اشتغال و مسکن منابعی در نظر گرفته شده ‌است.

 

سخنگوی دولت با تصریح بر این که کاهش قیمت نفت دولت را ناتوان نمی‌کند، گفت: امید دولت به تدبیر او است و از کاهش قیمت نفت اظهار عجز نمی‌کند.

 

نوبخت با اشاره به این که دولت به دنبال افزایش سرمایه‌گذاری در کشور است، گفت: استانداران باید از سرمایه‌گذاران استقبال و حمایت انجام دهند و موانع اداری را برطرف کنند تا بتوانیم به رشد و شکوفایی مد نظر دست یابیم.

 

وی از پرداخت هشت هزار میلیارد تومانی حقوق نظام اداری کشور تا پایان سال خبرداد و تصریح کرد: اعتبار به زراعی باغ‌های چای آماده بوده و 86 میلیارد تومان دیگر نیز علاوه بر 25 میلیارد تومان پرداختی به بهزراعی باغ‌های چای اختصاص دادیم که پس از تشکیل صندوق یا به نحوی که تصمیم‌گیری می‌شود قابل پرداخت است.

 

نوبخت از تشکیل کارگروه بررسی بدهکاران بانکی در استان‌های کشور خبر داد و اظهار داشت: رویکرد سال 94 دولت توجه به اشتغال است.

 

معاون رییس جمهور با اشاره به این که 360 میلیارد تومان به آزادراه گیلان اختصاص یافت، بیان داشت: تکمیل راه‌آهن گیلان نیز با تخصیص اعتبار ویژه تسریع می‌شود./950/پ202/ب1

 

ارسال نظرات