۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۲۴۶۱۰۹
امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پیامی مشترک؛

حضور باشکوه ملت در راهپیمایی 22 بهمن موجب تحکیم آرمان های انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه و استاندار کرمانشاه با صدور پیامی مشترک اعلام کردند: از عموم مردم شهیدپرور و ولایتمدار استان کرمانشاه دعوت می نماییم تا با حضور حماسی و وحدت آفرین در راه تحقق منویات والای مقام معظم رهبری، موجبات تحکیم آرمان های امام(ره)، انقلاب و شهدا را بیش از پیش فراهم آورند.
امام جمعه و استاندار كرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و ابراهیم رضایی بابادی استاندار کرمانشاه با صدور پیام مشترکی به مناسبت 22 بهمن سالگرد پیروزی انقلاب از مردم استان به منظور شرکت با شکوه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت کردند.


در این پیام مشترک آمده است:


بی گمان رهبری مدبرانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام راحل(ره) و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، و به موازات آن مشارکت مستمر، هوشمندی سیاسی و بصیرت انقلابی ملت ایران، در سایه الطاف خفیه خداوند متعال، عناصر پایداری و رمز بقای جمهوری اسلامی از زمان پیروزی انقلاب تا به امروز بوده است.


هم اکنون که قافله نورانی و مصمم انقلاب اسلامی با پشت سر گذاشتن سی و شش منزل صعب العبور، در کمال صحت و توانمندی به منزل سی و هفتم می رسد؛ عمق احساسات ملت ایران نسبت به آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی کماکان پابرجا و مستحکم و روزافزون است.


در این میان بی تردید نقش حضور پرشور و باشکوه فردفرد ملت غیور، از جمله مردم خداجوی استان کرمانشاه و حضور در صحنه های ملی و راهپیمایی یوم الله 22بهمن برای تجدید میثاق با انقلاب و نظام عزیزمان بر هیچ کس پوشیده نیست.


اینجانبان از عموم مردم شهیدپرور و ولایتمدار استان کرمانشاه دعوت می نماییم تا با حضور حماسی و وحدت آفرین در راه تحقق منویات والای مقام معظم رهبری، موجبات تحکیم آرمان های امام(ره)، انقلاب و شهدا را بیش از پیش فراهم آورند./967/د101/ب

ارسال نظرات