۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۲۴۶۱۲۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم؛

وحدت لازمه اقتدار نظام است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم وحدت و انسجام را لازمه اقتدار نظام جمهوری اسلامی دانست.
مديرکل تبليغات اسلامي استان قم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام عباس اسکندری در همایش نقش هیئات مذهبی در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی که با حضور گسترده

مسئولان هیئات مذهبی در مجتمع فرهنگی نور برگزار شد اظهار کرد: هیئات مذهبی نقش اساسی در به وجود آمدن انقلاب اسلامی و تداوم آن ایفا کرده و می‌کنند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم تاکید کرد: نگذاریم نقش آفرینی هیئات مذهبی در انقلاب اسلامی به بوته فراموشی سپرده شود.

 

وی تصریح کرد: امیدواریم این انقلاب با رهبری‌های مقام معظم رهبری تا ظهور دولت یار تداوم یابد و همه هیئات مذهبی باید به وجود چنین نظامی افتخار کنند و شکرگزار نعمت انقلاب و نظام اسلامی باشند.

 

حجت‌الاسلام اسکندری وحدت را لازمه اقتدار نظام دانست و افزود: تلاش کنیم با وحدت، انسجام و کنارگذاشتن برخی سلائق و نگاه‌های اختلاف‌انگیز دست به دست هم بدهیم تا روز به روز بر اقتدار این انقلاب زیبا و الهی افزوده شود و خدای ناکرده خدشه‌ای به آن وارد نشود.

 

وی اضافه کرد: هیئات مذهبی با الگوقراردادن حضرت سیدالشهدا علیه السلام، راه انقلاب را با رهبری‌های مقام معظم رهبری و پیشتازی روحانیت و مرجعیت شیعه و اتحاد و همبستگی همه مردم به پیش می‌برند تا در دنیا تاثیرگذاری بیشتری داشته باشیم که زمینه برای ظهور صاحب اصلی این نهضت و حرکت فراهم شود./1325/د102/ج

 

ارسال نظرات