۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۲۴۶۱۵۶

دعوت شورای همگرایی اصولگرایان کرمانشاه از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری رسا ـ شورای همگرایی اصولگرایان استان کرمانشاه طی بیانیه ای از مردم استان برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه دعوت کرد.
راهپيمايي يوم الله 22 بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، شورای همگرایی اصولگرایان کرمانشاه طی بیانیه ای از مردم استان برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه دعوت کرد.


متن این بیانیه به شرح زیر است: 


بسم الله الرحمن الرحیم


این نعمت بزرگ الهی ( انقلاب اسلامی ) را ارزان از دست ندهید. امام خمینی(ره)


اکنون که در آستانه سی و ششمین حضور ملت ایران در ایام فجر انقلاب قرار داریم، نظام ولایی جمهوری اسلامی ایران به نقطه عطف دیگری رسیده است و عزت و قدرت را این بار با صلابت و شکوه بیشتری با خود به همراه دارد.


جمهوری اسلامی ایران که همواره مشروعیت و مقبولیت خود را علاوه بر ساز و کار های مرسوم در دنیا مانند انتخابات، از حضور در صحنه مردم بصیرش دارد این بار نیز به موسم حضور دیگری رسیده است.


بیست و دوم بهمن ماه یوم اللهی است که هرساله انقلاب در آن تکرار می‌گردد و بهار آن در فصل زمستان آغاز می شود.


شورای همگرایی اصولگرایان کرمانشاه، با دعوت از مردم بصیر، انقلابی و ولایی کرمانشاه برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه نوید این را می دهد که با حضور  مردم همیشه در صحنه ایران، اهداف انقلاب سریعتر و پرقدرت تر دنبال می ود و دشمنان آن نیز با این حضور مفتضح تر از قبل خواهند شد.


شورای همگرایی اصولگرایان کرمانشاه با تبعیت از رهنمود های رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی ایران، و همگام با مردم اعلام خواهد کرد که تا حضور دشمن شکن مردم در عرصه های مختلف وجود دارد، دست ایران در هیچ رویایی با دشمنان عدالت و برابری و برادری انسان ها خالی نخواهد بود./967/د101/ب6

ارسال نظرات