۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۲۴۶۱۶۰
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

حضور ملت ایران در 22 بهمن تجدید بیعت دوباره با میراث امام راحل است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران شکریان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در 22بهمن سال 57 گفت: مردم مسلمان ایران اسلامی به عهدی که با امام خود بسته اند ثابت قدم و استوارند و همواره از ولایت فقیه که میراث گرانبهای امام (ره) است پشتیبانی خواهند کرد.
مدير کل تبليغات اسلامي مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تبلیغات گسترده دشمنان مبنی بر عدم استقبال مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال اظهار داشت: حضور میلیونی ملت ایران  در روز 22بهمن به همه دشمنان اسلام  ثابت خواهد کرد که مردم مسلمان ایران اسلامی به عهدی که با امام خود بسته اند ثابت قدم و استوارند و هموراه پشتیبان ولایت فقیه هستند.

 

وی به طوفان خروشان اراده مردم ایران در یوم الله 22بهمن  اشاره کرد و گفت: حماسه میلیونی مردم ایران اسلامی پاسخ روشنی به یاوه‌گویی‌های سلطه‌گران عالم است و ملت ایران همواره پشتیبان انقلاب و آرمان‌های امام و رهبری هستند و هیچ‌گاه اجازه دخالت به توطئه‌گران را نخواهند داد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران‌ بر باشکوه تر برگزار شدن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را در هر سال نوید بخش جهانی شدن انقلاب اسلامی ایران دانست و ادامه داد: انقلاب ملت ایران امروز همه مرزهای جغرافیایی را در نوردیده است.

 

وی نهضت های اسلامی در دنیا به ویژه خاورمیانه را برگرفته از انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و بیان داشت: ملت های آزادی‌خواه دنیا مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی را الگوی حرکت‌های آزادی‌خواهانه خود قرار داده‌اند.

 

حجت الاسلام شکریان ادامه داد: امام راحل در عصر انزوای دین قیام کردند و زمانی که بردن نام خدا در هیچ مجمع بین‌المللی قابل پذیرش نبوده؛ اما امروز به فضل الهی و ثمره خون شهدا ارزش‌های انقلاب اسلامی در دنیا فرا‌گیر شده است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه در پایان با اشاره به این که امام خمینی‌(ره) به همه مردم مسلمان و آزادی‌خواه دنیا عزت داده است، تصریح کرد: امروز همه ما باید پشتیبان ارزش های انقلاب و امام راحل باشیم./950/پ202/ب1

ارسال نظرات