۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۲۴۶۱۶۲
آیت الله مهمان نواز:

برخی با بزرگ‌نمایی نابسامانی‌ها در صدد زیر سؤال بردن ماهیت انقلاب هستند

خبرگزاری رسا ـ عضو سه دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: برخی افراد مغرض با بزرگ نمایی مشکلات و نابسامانی های موجود در کشور سعی در زیر سؤال بردن ماهیت انقلاب اسلامی دارند.
 آيت الله مهمان نواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، آیت‌الله حبیب الله مهمان نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی، با اشاره به جایگاه انقلاب اسلامی و خدمات نظام در طول 36 سال اخیر، اظهار داشت: انگیزه اصلی مردم در مبارزات انقلابی احیای دین مبین اسلام و ارتقای بعد معنوی جامعه بود.

 

وی اضافه کرد: باید تلاش شود تا بر اساس انگیزه ها و آرمان های انقلاب اسلامی، اهداف و رسالت های نظام برای مردم بیش از گذشته تبیین و تشریح شود چرا که گذر زمان سبب شده تا نسل های جدیدی که دوران مبارزه و انقلاب را از نزدیک درک نکرده اند مورد هجوم دشمنان برای انحراف آرمان ها و اهداف انقلاب قرار گیرند.

 

آیت الله مهمان نواز تصریح کرد: در این میان برخی افراد مغرض و دشمنان آگاه نظام اسلامی تلاش می کنند تا با طرح پرسش هایی، خون شهدا و ماهیت نهضت اسلامی را زیر سؤال ببرند.

 

عضو سه دوره مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: این افراد و جریان ها سعی می کنند تا نظام اسلامی را به دلیل وجود برخی از نابسامانی ها در کشور ناکارآمد جلوه داده و از این طریق بین مردم اختلاف و تفرقه ایجاد کنند.

 

وی با تأکید بر این که می بایست در برابر این گونه اقدامات هوشیار بود، اظهار داشت: نظام اسلامی با توجه به کارشکنی ها و توطئه هایی که از جانب دشمنان متحمل شده در طول بیش از سه دهه گذشته در همه عرصه ها رشد شگفت انگیزی را تجربه کرده است.

 

آیت الله مهمان نواز خاطرنشان کرد: اگر بین دستاوردهای انقلاب اسلامی و شرایط رژیم ستم شاهی مقایسه ای صورت گیرد مشخص می شود که این انقلاب و نظام مبتنی بر اسلام تا چه اندازه موفق بوده است.

 

به گفته وی انقلاب و نظام اسلامی ایران دنیا را تکان داد و توسعه روز افزون آن نیز آمریکا و حکومت های فاسد جهان را به هراس و تزلزل انداخته است.

 

آیت الله مهمان نواز در ادامه با اشاره به این که دشمنان اسلام از گسترش این دین الهی و موج اسلام هراسی در دنیا واهمه دارند، اضافه کرد: دشمنان برای مقابله با این روند، توطئه ها و نقشه های فراوانی را اجرا کردند که جدیدترین آنها معرفی چهره ای بد و خشن از دین اسلام و رواج اسلام هراسی در دنیا است.

 

وی تصریح کرد: تشکیل و تقویت گروه های تروریستی نظیر داعش و اسلامی خواندن آنها از سوی دشمنان دقیقا در همین راستا صورت می گیرد چرا که این گروه ها بدون حمایت استکبار جهانی توانایی شکل گیری و قدرت یافتن را ندارند.

 

آیت الله مهمان نواز افزود: دشمن فهمیده در برابر اسلام ناتوان است به همین دلیل تخریب چهره نورانی دین حنیف و سازنده اسلام را در پیش گرفته است اما مسلمانان می بایست با هوشیاری در برابر این اقدامات و توطئه ها، با وحدت و همبستگی در برابر دشمنان مقاومت کنند.

 

نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت استان، اظهار داشت: اساس انجام کارها در خراسان شمالی وحدت و انسجام بوده و مسؤولان استان نیز ضمن توجه به این موضوع مهم، برای پیشرفت منطقه و خدمات دهی مناسب به مردم تلاش خوبی دارند.

 

آیت الله مهمان نواز با بیان این که به اثربخشی کارهایی که از سوی مسؤولان استان انجام می شود خوش بین است، اظهار امیدواری کرد که تلاش های مسؤولان آینده بهتری را برای مردم استان خراسان شمالی رقم بزند./9314/پ202/ب4

ارسال نظرات