۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۴
کد خبر: ۲۴۶۱۸۰
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

راهپیمایی 22 بهمن موعد اعلام مواضع ملت ایران به دنیا است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: راهپیمایی یوم الله 22 بهمن موعد اعلام مواضع قاطع ملت ایران در حمایت از حاکمیت دینی، انقلاب و نظام است.
حجت الاسلام يعقوبي امام جمعه بجنورد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد امروز در حاشیه دیدار با آیت الله حبیب الله مهمان نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: ملت ایران با شعار «نه غربی، نه شرقی، جمهوری اسلامی» قیام و انقلاب کردند و امروز نیز همچنان با ایستادگی بر سر این شعار، از آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی حمایت می کنند.

 

وی اظهار داشت: مردم ایران در بیست و دوم بهمن ماه سال 57 به رهبری امام خمینی(ره) به بصیرت سیاسی و اسلامی دست یافته و امسال نیز در سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور گسترده خود در مراسم راهپیمایی و تظاهرات 22 بهمن به دنیا اعلام می کنند که همچنان برای حمایت از آرمان های امام(ره) و انقلاب و ادامه راه شهدا در صحنه حضور دارند.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی با اشاره به این که راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بهترین موعد برای اعلام مواضع قاطع ملت ایران در حمایت از حاکمیت دینی، انقلاب و نظام است، تصریح کرد: شرکت پرشور و شعور در مراسم روز 22 بهمن تنها وظیفه ای سیاسی نیست بلکه تکلیفی دینی و شرعی نیز به شمار می رود.

 

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی افزود: مردم ایران با حضور در مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به دنیا نشان می دهند که همچنان در حمایت از انقلاب و نظام پابرجا بوده و لحظه ای از اصول انقلاب و راه و آرمان های شهدا و امام خمینی(ره) غافل نشده اند.

 

وی با بیان این که فردا نباید هیچ کسی بدون داشتن عذری موجه در خانه بماند، اضافه کرد: البته به طور یقین مردم ایران اسلامی در یوم الله 22 بهمن به صورت گسترده در مراسم راهپیمایی و تظاهرات شرکت کرده و بار دیگر حمایت خود را از این انقلاب و نظام اعلام می کنند.

 

رییس شورای استانی حوزه های علمیه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: شرکت گسترده مردم در مراسم سالروز پیروزی انقلاب اسلامی پشتوانه نظام اسلامی و نشان دهنده باج ندادن مردم ایران به دشمنان است.

 

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی حضور مردم در مراسم فردا را بسیار بااهمیت ارزیابی کرد و گفت: مردم ایران اسلامی در طول بیش از سه دهه گذشته هر گاه نظام اسلامی به حضور آنها نیاز داشته با تمام وجود به میدان آمده و بصیرت و هوشیاری خود را به نمایش گذاشته اند.

 

وی با بیان این که در این سال ها حضور مردم در مراسم سالروز پیروزی انقلاب اسلامی هر سال به نسبت سال پیش از آن بیشتر و گسترده تر شده است، افزود: امسال نیز مردم با حضور پرشورتر خود نسبت به سال های گذشته به دشمنان اثبات می کنند که تحریم های اقتصادی نتوانسته خللی در اراده مردم ایجاد کند و این ملت با اجرای اقتصاد مقاومتی، این حربه دشمنان را نیز بی اثر خواهند کرد.

 

امام جمعه بجنورد در ابتدای دیدار با آیت الله مهمان نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سابق بجنورد، ضمن تقدیر از چهار دهه خدمات مذهبی و فرهنگی آیت الله مهمان نواز، خطاب به وی اظهار داشت: من نیز خود را به تداوم راه شما برای توسعه استان متعهد می دانم.

 

گفتنی است، آیت الله مهمان نواز از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا تیر ماه سال 91 مسؤولیت امامت جمعه مرکز استان خراسان شمالی را بر عهده داشت اما پس از آن به علت کهولت سن از این مسؤولیت کناره گیری کرد و حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی به جای وی منصوب شد./9314/پ202/ب4

ارسال نظرات