۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۶
کد خبر: ۲۴۶۱۹۷
نماینده جانشین قرارگاه خاتم الاوصیاء استان قم:

ولایت فقیه مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده جانشین قرارگاه خاتم الاوصیاء استان قم ولایت فقیه را مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: سراسر احکام و اعتقادات دین تحقق ولایت فقیه را فریاد می‌زند که همانا مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.
ولایت فقیه مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام قاسمی، نماینده جانشین قرارگاه خاتم الاوصیاء استان قم امشب در سلسله نشست‏های جشن انقلاب که به همت شورای فرهنگی تبلیغات دفتر امام جمعه پردیسان در مسجد امام رضا(ع) شهرک پردیسان قم برگزار شد، گفت:‌ امروز حزب الله عراق و سوریه همچون حزب الله لبنان فعال شده و به سرمایه‌ای برای ایران تبدیل شده است.

 

وی با بیان این‌که ارزش قائل شدن به نداها و جوشش‌های انقلاب اسلامی، می‌تواند کشور را روز به روز پیشرفت دهیم، اظهار داشت: از نخستین سال‌های انقلاب اسلامی نمی‌توان مطالبه حکومت حضرت صاحب الزمان(ع) از نظام اسلامی کرد.

 

حجت‌الاسلام  قاسمی تصریح کرد: وعده دادن مردم به حکومت امام زمانی(عج) در نظام جمهوری اسلامی توقع آنان را نسبت به بی نقص بودن حکومت زیاد می‌کند؛ در حالی که حضرت امیر مؤمنان علی(ع) هم مدعی حکومت بی نقص حضرت صاحب الزمان(عج) نشدند.

 

وی خاطرنشان کرد: ارزش‌های الهی پس از ظهور امام زمان(عج) در حد تمام و کمال تحقق می‌یابند، به طوری که تنها حضرت امیر مؤمنان علی(ع) به مدت 400 سال پس از حضرت مهدی(عج) حکومت خواهند داشت؛ جمهوری اسلامی ایران تنها مقدمه ظهور حضرت صاحب الزمان(عج) را فراهم کرده است.

 

نماینده جانشین قرارگاه خاتم الاوصیاء استان قم در پاسخ به سؤال یکی از حاضران در جلسه مبنی بر دستاوردهای انقلاب اسلامی و وظیفه ما در قبال آن ابراز کرد: سراسر احکام و اعتقادات دین تحقق ولایت فقیه را فریاد می‌زند که مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی، احیای ولایت فقیه است.

 

وی در بخشی از سخنان خود تأکید کرد: در روایت آمده است که مسجدی شدن جوانان و نوجوانان، ثمربخش پنج هدیه برای آنان است؛ ایمنی از شبهات اعتقادی و احکامی و عالم شدن به معارف دینی، بخشی از این ثمرات بسیار است.

 

حجت‌الاسلام قاسمی با بیان این‌که داعش در طول تاریخ از حضرت آدم تاکنون حضور داشته است، یادآور شد: فتنه و افراط گری همواره در تاریخ وجود داشته است و هیچ‌گاه ایمن از فتنه نخواهیم بود.

 

وی با بیان این‌که جریان بنی صدر و فتنه‌های داخلی هیچ یک جریان جدیدی در ایران نبوده‌اند، تصریح کرد: مردم فهیم انقلابی باید بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب، بصیرت داشته باشند تا دشمن همیشه در انزوا باقی بماند.

 

نماینده جانشین قرارگاه خاتم الاوصیاء استان قم با بیان این‌که شخص سرکرده فتنه فردی حسود در زندگی شخصی و سیاسی بوده است، خاطرنشان کرد: این حسادت به آرامی تبدیل به یک روش و منش و سپس حرکت و فتنه‌ای بزرگ شد اما به لطف خدا چنین فتنه‌هایی با بصیرت مردم شکست خوردند./997/پ202/ی

ارسال نظرات