۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۳
کد خبر: ۲۴۶۱۹۹
نماینده ولی فقیه در دانشگاه های مازندران:

استکبار ستیزی مهم ترین شاخصه انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در دانشگاه های مازندران، یکی از شاخص های انقلاب را از دیدگاه امام راحل، استکبارستیزی دانست و گفت: نفی طاغوت و استکبار در انقلاب اسلامی ایران بر اساس شعار توحیدی لااله الا الله شکل گرفته است و به همین دلیل تداوم مقابله جبهه حق در مقابل باطل همین شعار بلند اسلام است.
نماينده ولي فقيه در دانشگاه هاي مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابلسر، حجت الاسلام محمد رحیمیان، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های مازندران عصر امروز در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر در مسجد این دانشگاه با اشاره به آیه شریفه قرآن و لزوم گرامیداشت روزهای خدا گفت: خداوند متعال در قران کریم از مؤمنان می خواهد که ایام و مناسبت هایی که دارای اهمیت ویژه ای بوده و تأثیرگذار و سرنوشت ساز هستند را دائماً یادآور شده و مد نظر داشته باشند.

 

وی توجه به حوادث سرنوشت ساز را بازنگری و کسب نیروی مجدد دانست و افزود: حرکت هر چیزی در مسیر خود برای به جریان انداختن، یک امر مهم و ضروری است و لذا گرامیداشت این روزها را برای تطیبق اهداف و آرمانها برای ادامه این حرکت صحیح ضروری است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه به علت و چرایی نامیدن دهه فجر به یوم الله پرداخت و خاطرنشان کرد: دهه فجر روزی از روزهای خدا است زیرا رهبری این قیام و انقلاب در دست ولی فقیه جامع الشرایطی است که این جوشش و خروش و قیام را براساس آموزه های دینی و برپایی حکومت اسلامی بنا نمود.

 

وی یکی از شاخص های انقلاب را از دیدگاه  امام راحل، استکبارستیزی دانست و گفت: نفی طاغوت و استکبار در انقلاب اسلامی ایران بر اساس شعار توحیدی لااله الا الله شکل گرفته است و به همین دلیل تداوم مقابله جبهه حق در مقابل باطل همین شعار بلند اسلام است.

 

حجت الاسلام رحیمیان توطئه های استکبار جهانی و به خصوص شیطان بزرگ را هراس از بیداری و آگاهی مردم جهان و فراگیر شدن انقلاب اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: نفی همه معبود و جلوه های غیر از خدا شعار اصلی انقلاب اسلامی است و به همین دلیل امام راحل  با این روحیه استکبار ستیزی خود توانست دست ابرقدرت ها را از دامن ملت اسلامی کوتاه کند و در بین سایر ملل اسلامی، این روحیه را زنده کند.

 

وی ادامه مقاومت و ایستادگی را بر اساس وعده الهی بیان و تصریح کرد: اگر امروز می توانیم با صلابت در مقابل دشمنان بایستیم و آنها را وادار کنیم که پای میز مذاکره بنشینند و از حالت زورگیری خودشان به شکست و اضمحلال برسند، تئوری امام راحل در بحث ولایت فقیه بود.

 

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های مازندران، شاخصه و اسلامیت انقلاب را بحث ولایت فقیه دانست و گفت: ولایت فقیه توانست این نظام و انقلاب را حفظ کند و آنکه انقلاب ما را حفظ می کند و بیمه می کند مسأله ولایت فقیه است و دشمن ضربات بسیار سنگینی را از این ناحیه خورده است و وجه تمایز انقلاب ما با سایر انقلاب ها نیز از این بابت است.

 

وی بر لزوم حضور و مشارکت گسترده مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد: مردم ایران  بعد از 36 سال ضمن میثاق با آرمان های شهدا و بیعت  مجدد با ولایت فقیه مشت محکمی را بر دهان دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب خواهند زد./1313/پ202/ب1

ارسال نظرات