۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۲
کد خبر: ۲۴۶۲۱۹
سازمان بسیج طلاب و روحانیان استان مرکزی:

طلاب و روحانیان بسیجی استان مرکزی همپای اقشار جامعه در صحنه حضور خواهد داشت

خبرگزاری رسا ـ سازمان بسیج طلاب و روحانیان استان مرکزی با صدور بیانیه ای اعلام کرد: طلاب و روحانیون بسیجی استان مرکزی مثل همیشه در خط روشن و بی بدیل ولایت فقیه و همپای سایر اقشار جامعه در صحنه حضور خواهد داشت و رسالت خود را در روشنگری و تبیین دستاورد های انقلاب و بستن دست استکبار دنبال خواهد کرد.
سازمان بسيج طلاب و روحانيون استان مرکزي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، سازمان بسیج طلاب و روحانیان استان مرکزی در آستانه 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

متن کامل بیانیه به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالی

 بیانیه بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سی و ششمین سال تولد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را در حالی آغاز می کنیم که نور انقلاب بر جهل و تاریکی غلبه پیدا کرده و جهانیان شاهد به ثمر نشستن شکوفه های هرس شده به دست معمار کبیر انقلاب هستند.

 

در مقابل این حرکت عظیم الهی، دستگاه های تبلیغاتی دشمن سعی می کنند مانع گسترش موج اسلام خواهی و روحیه انقلابی شوند و تصویری غیرواقعی از حقیقت انقلاب و دستاوردهای بی نظیر آن در حوزه های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، عدالت اجتماعی، استقلال، خودباوری، هویت ملی و ... ترسیم می نمایند، موفقیت ها را می پوشانند وکاستی ها را که بیشتر به دست خود آنها و عوامل داخلی شان رغم خورده، بزرگ نمایی می کنند.

 

گفتمان انقلاب از همان ابتدا، همان گفتمان علوی و نبوی و مبارزه با تفکرات التقاطی و سوسیالیستی و تحول در اندیشه و نگرش مردم و تحول اجتماعی و سیاسی و احیاء مکتب اسلام بود که مورد استقبال گسترده مسلمانان و مظلومان جهان قرار گرفت و اکنون به صورت انقلابهای مردمی در قالب بیداری اسلامی در جهان به ویژه در کشورهای منطقه خاورمیانه ظهور و بروز کرده است. به گونه ای که خواب راحت را از سردمداران مستکبر ربوده و قدرت برنامه ریزی برای مواجهه با این خیزشها را از آنها گرفته و به سان دیوانه های رمیده از زنجیر به هر سو می تازند.

 

نهضت الهی امام خمینی(ره) از ابتدای پیروزی تا حال، با مقاومت و پایمردی آحاد ملت و رهبری های پیامبرگونه خلف صالح آن امام بزرگوار، حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) همچنان با قوت، در مسیر رسیدن به اهداف آزادی، رفع ظلم و بی عدالتی و رشد و تعالی انسانی در حرکت است و به رغم تمامی توطئه های داخلی و خارجی بدون اندک انحرافی، طی طریق می کند و تا رساندن آن به دست صاحب اصلی انقلاب حضرت بقیه الله الاعظم(عج) به را خود ادامه می دهد.

 

پیشرفتهای غیرقابل انکار انقلاب اسلامی در طول این سالهای پرمخاطره که با روحیه جهادی، تفکر انقلابی و استقلال خواهی و با تکیه بر نیروهای درونی بدست آمده است، ایران را به یکی از کشورهای موثر و تعیین کننده در صحنه ها و معادلات منطقه ای و بین المللی تبدیل کرده است.

 

دهه فجر فرصتی مناسب برای مرور دستاوردها و پیشرفت های انقلاب اسلامی و مخاطرات و حوادث ایجادشده در مسیر آن است. دشمنان خارجی و عوامل داخلی آنها در این مرحله حساس، امید فراوان پیدا کرده اند که بتوانند حرکت رو به رشد انقلاب را کند نموده یا در مسیر آن انحراف به وجود آورند. بنابراین حفظ انقلاب و صیانت و پاسداری از دستاوردهای آن بیش از گذشته نیازمند به آگاهی و هوشیاری آحاد ملت شریف ایران است.

 

طلاب و روحانیون بسیجی استان مرکزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بزرگ معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و شهدای عزیز انقلاب اسلامی، مثل همیشه در خط روشن و بی بدیل ولایت فقیه و همپای سایر اقشار جامعه در صحنه حضور خواهیم داشت و رسالت خود را در روشنگری و تبیین دستاورد های انقلاب و بستن دست استکبار دنبال خواهیم کرد و در سی و ششمین بهار انقلاب با دعوت از عموم مردم همیشه در صحنه کشور به حضور در راهپیمایی روز 22 بهمن، با افتخار اعلام می کنیم امسال نیز پرشورتر از هر سال در صفوف به هم فشرده این راهپیمایی دشمن شکن شرکت خواهیم نمود. سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی. /842/د102/ب6

ارسال نظرات