۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۲۸
کد خبر: ۲۴۶۲۵۱
حجت الاسلام والمسلمین طائب تبیین کرد؛

هدف اصلی نهضت امام خمینی تحقق حکومت جهانی

خبرگزاری رسا- رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار گفت: امام راحل هدف نهضتی که شروع کردند را سه چیز عنوان کردند؛ برچیده شدن بساط سلطنت، برپایی حکومت جمهوری اسلامی در ایران و رساندن پرچم اسلام به دست صاحب اصلی اش که دو هدف اول مقدمه ای برای هدف سوم بود.
حجت الاسلام والمسلمين مهدي طائب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب در جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در حسینیه تهرانی ها برگزار شد، گفت: ورود به 37 سالگی انقلاب اسلامی به طور طبیعی چند مطلب را بازگو می کند؛ اول این که دشمن برای از بین بردن سریع انقلاب ناکام مانده است؛ دومین مطلب فرسوده شدن دشمن از نبرد فرسایشی با انقلاب اسلامی است و مطلب سوم با تجربه شدن دشمن بعد از به کار بردن ترفند های متفاوت در برابر انقلاب اسلامی.

 

 

وی افزود: دشمن دار و ندارش را به میدان آورده و قله هجومش را رو به ما کرده است به نحوی که در طی 36 سال گذشته هیچ وقت در جنگ نرم و سخت تا این اندازه به ما هجوم نیاورده بود؛ در جنگ نرم به تمام ابزار و ادوات مجهز است، در جنگ سخت هم دیگر نقطه ای در پیرامون ما نمانده که آمریکا و اروپا به آن دست اندازی کرده باشند.

 

 

رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار با بیان این که امروز جامع ترین رسانه تلفن همراه است که از ابزارهای جنگ نرم دشمن به حساب می آید، تصریح کرد: اگر محتواهای فحشا را از غرب بگیریم، تمام محتواهای دیگر را هم از دست می دهند چرا که غایت ابزارشان فحشاست و در این مسأله حد غایتی باقی نگذاشته اند و امروز برهنگی کامل را ترویج می کنند لذا اعتقاد بنده این است که امروز «ظهر الفساد فی البر والبحر» با قاطعیت محقق شده است.

 

 

 

حجت الاسلام والمسلمین طائب با طرح این پرسش که دلیل مبارزه بی امان دشمن علیه انقلاب اسلامی چه بوده است، اظهار کرد: آیا دشمنان به دنبال فتح اقتصاد ما بودند؟! امام(ره) می فرمودند «مسؤولین باید برای اقتصاد و معیشت مردم تلاش کنند اما نباید از مسأله اصلی که همان زمینه سازی برای تحقق دولت جهانی است غافل شوند»؛ لذا ما برای آن ها تهدید اقتصادی نداشتیم و آمریکا به راحتی می توانست سر این مسائل با ایران به تفاهم برسد و آن چه ذات آن ها را تهدید می کند همین جمله امام(ره) است که ما باید به دنبال ظهور امام زمان(عج) باشیم.

 

 

وی خاطرنشان کرد: امام راحل هدف نهضتی که شروع کردند را سه چیز عنوان کردند؛ برچیده شدن بساط سلطنت، برپایی حکومت جمهوری اسلامی در ایران و رساندن پرچم اسلام به دست صاحب اصلی اش که دو هدف اول مقدمه ای برای هدف سوم بود.

 

 

رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار افزود: امام فرمودند «برای رساندن پرچم به دست امام زمان(عج) باید آتش دور و نزدیک جمع شود»؛ آتش نزدیک عربستان بود که با مرگ ملک عبدالله جمع شد؛ خود مرگ ملک عبدالله اهمیت چندانی ندارد، آن چه قابل توجه است تغییر مدیریت در شرایط بحرانی و کنار زده شدن افراد کاربلد است که نمونه آن در برکناری «بندر بن سلطان» دیده شد.

 

 

وی آمریکا را مصداق «آتش دور» در کلام امام(ره) دانست و گفت: امام(ره) برای جمع شدن آتش دور گفتند «اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود»، لذا آن ها فهمیدند که امام(ره) به دنبال چه هدفی هستند و با این هدف تفاهم اقتصادی تنها باعث قوی تر شدن ماشین ما می شود بنابراین ترجیح دادند تحریم اقتصادی را در پیش گیرند.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین طائب در انتقاد نسبت به پیاده روی وزرای امور خارجه ایران و آمریکا گفت: مذاکره با آن ها ایرادی ندارد، اما قدم زدن با این آدم هایی که جان انسان ها برای شان اهمیت ندارد و مصداق «اولئک کالانعام بل هم اضل» هستند، برای کسی که مومن و امام حسینی(ع) است و رهبری مثل آقا و ملتی مثل مردم ایران دارد شایسته نیست، آن هم در شرایطی که فقط هیاهوی آن ها بلند است و مثل گذشته تمام قد نایستاده اند.

 

 

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار تصریح کرد: امروز نخستین تهدید پیش روی ما فراموشی هدف مان که همان ظهور امام زمان(عج) است، می باشد در حالی که تا پشت در خانه دشمن پیشروی کرده ایم که شاهد آن شهادت «شهید الله دادی» در منطقه ای است که بر اسرائیل اشراف دارد و بدانید که هرکس در این نبردها پیش دستی می کند، رو به نابودی است.

 

 

وی در پایان با اشاره به این که خواندن موسیقی توسط زنان یک انحطاط محسوب می شود، جایگزینی لذت آمدن امام زمان(عج) با لذات دنیوی را تهدید دیگری معرفی و اظهار کرد: اگر کسی با حرکت به این سمت و سو فرهنگ را ضعیف کند، در نتیجه کارش داعشی به وجود می آورد که خودش را از بین می برد./820/پ202/ش 

ارسال نظرات