۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۰
کد خبر: ۲۴۶۲۵۶
کارشناس مذهبی:

دورکردن مردم از نظام و ولایت هدف اصلی دشمن است

خبرگزاری رسا ـ کارشناس مذهبی گفت: دشمن طی ۳۶ سال گذشته به دنبال دوری ملت از نظام و رهبری بوده است تا بتواند از این طریق به اهداف خود برسد و انقلاب اسلامی ایران را از مسیر حقیقی خود منحرف کند.
سيد جعفر رضوي

حجت الاسلام سید جعفر رضوی، کارشناس مذهبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با تبریک ایام الله دهه فجر، گفت: گرامی داشت دهه فجر برای حفظ دستاوردهای انقلاب است و همراهی با انقلاب به معنی همراهی امام حسین(ع) می‌باشد، از این رو کسانی که امام معصوم را همراهی می کنند، مشکلات آن را نیز متحمل می شوند.

 

وی با اشاره به این که طی کردن مسیر انقلاب سختی و مشقت هایی را به همراه خواهد داشت، افزود: محب امام حسین(ع) فقط در کنار سفره نذری آن بزرگوار نشستن نیست.

 

این کارشناس مذهبی گفت: ما با احساس تکلیف باید حسینی باشیم نه هیأتی، تا در مقابل یزیدیان، شمرها و ابن زیادهای زمان که در گوشه و کنار جهان دندان طمع خود را برای تعرض به ایران اسلامی تیز کرده اند، بایستیم.

 

به گفته وی، دشمن به دنبال چپاول، منابع و دستاوردهای انقلاب اسلامی است که با ایستادگی و پایبندی بر اصول، می توان از نظام و دست آوردهای آن دفاع کرد و پوزه دشمن را بر خاک مالید.

 

وی افزود: حرکت عظیم ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن مایه مباهات تمام مستضعفین و مظلومان جهان و مایه یأس و نا امیدی دشمنان و استکبار جهانی است.

 

به گفته وی، دشمن در طول این 36 سال به دنبال دوری ملت از نظام و رهبری بوده است تا بتواند از این طریق بر اهداف شوم خود برسد و انقلاب اسلامی ایران را از مسیر حقیقی خود منحرف کند.

 

حجت الاسلام رضوی با اشاره به این که ملت غیور ایران نشان داده اند که پشت رهبری و نظام خود ایستاده اند، افزود: نباید فراموش کرد که ملت ایران در ایجاد انقلاب، جنگ تحمیلی و دیگر عرصه های مقابله با دشمن از جان و مال خود گذشته و مشتی محکم بر پیکره پوشالی دشمن وارد کردند.

 

این کارشناس مذهبی گفت: راهپیمایی 22 بهمن نیز یکی از مهم ترین عرصه های ملی و سیاسی ایران است که می توان با شکوه هرچه بیشتر آن، پایه های نظام را مستحکم کرد تا امید دشمنان از تجاوز به اصول و مرزهای ایران اسلامی نا امید شود./1307/ت302/ب4

ارسال نظرات