۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۲۴۶۲۷۶
نماینده ولی فقیه در دانشگاه های آزاد گیلان:

انقلاب اسلامی الهام بخش حرکت های ضد استکباری در دنیا است

خبرگزاری رسا ـ مسول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های آزاد گیلان با تاکید بر این که انقلاب اسلامی الهام بخش مبارزات ضد استکبار در دنیا است، گفت: بسیاری از بیداری های اسلامی در منطقه ایدئولوژی و الهامات خود را از ملت ایران گرفته اند.
ايران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام علی کر یمیان، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های آزاد گیلان امروز در جمع خبرنگاران با بیان این که  امروز از طیف های مختلف سنی در راهپیمایی 22 حضور دارند، اظهار داشت: از ویژگی های جمهوری اسلامی این است که برآمده از رأی مردم است و نمونه والای مردم سالاری دینی است.

 

حجت الاسلام کریمیان با اشاره به نقش اصلی مردم  در حکومت اسلامی گفت: مردم گیلان در راهپیمایی 22 بهمن یک همگرایی ملی را به نمایش گذاشتند.

 

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های آزاد گیلان تصریح کرد: مرم ما واقف به موضوعات روز سیاسی  هستند  و این امر مسؤولیت دستگاه های دیپلماسی ما را سنگین کرده است.

 

وی با اشاره به این که مردم می گویند ما از تهدید ها و تحریم های آمریکا واهمه نداریم و مردم همواره از خواص جلوتر هستند، خاطر نشان کرد: اصلی ترین عناصر استراتژی قدرت در همه جا دنیا همراهی مردم است.

 

حجت الاسلام کریمیان با تاکید بر این که وقتی مردم با مسؤولان هستند آن کشور در بدترین شرایط و ضعیت موجود شکست نمی خورد، خاطرنشان کرد: این چیزی است که ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس تجربه کردند که همه قدرت های دنیا با هم متحد شدند تا به انقلاب ضربه بزنند، اما ناکام ماندند.

 

مسوؤل نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های آزاد گیلان با تاکید بر این که امروز مردم ایران الهام بخش دنیا هستند، افزود: بسیاری از بیداری های اسلامی در منطقه ایدئو لوژی و الهامات خود را از ملت ایران گرفته اند.

 

حجت الاسلام  کریمیان با بیان این که عمق دانایی در نسل جوان ما افزایش یافته است، اظهار داشت: ابن عمق دانایی نسل جوان برای دشمنان ما پیام هایی دارد و این پیام این است دشمنانی که گمان می کنند که می توانند بین جوانان و امام و انقلاب گسل ایجاد کنند هرگز موفق نمی شوند و همواره ناکام هستند.

 

وی با بیان این که بصیرت و آگاهی نسل های بعد انقلاب، انقلاب اسلامی را ضربه ناپذیر ساخته است، گفت: در دنیای غرب فرد محوری جریان دارد و درک اتحاد ملت ایران برای آنها غیر قابل درک است./950/پ202/ب1
 

ارسال نظرات