۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۲۴۶۲۹۷
نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی

راهپیمایی امروز نشان گر مقاومت در برابر استبداد و استکبار است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مردم عزیز و انقلابی این سرزمین اسلامی به پیروی از رهبر انقلاب که خط روشن انقلاب است پشتوانه‌ای برای حرکت نظام به سمت تعالی می باشد.
عباس رجايي نماينده مردم اراک، کميجان و خنداب در مجلس شوراي اسلامي

عباس رجایی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی امروز در حاشیه مراسم راهپیمایی22 بهمن، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اراک،  بیان داشت: 22 بهمن تاییدی دوباره بر جمهوری اسلامی و آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام و انقلاب است و امروز مردم به تبعیت از ولایت فقیه که شاخص اصلی انقلاب است حضوری با قدرت و سرشار از مهر و محبت به هم رساندند و حضور مردم پاسخ  دندان شکنی به بدخواهان نظام جمهوری اسلامی است.

 

رجایی گفت: حضور ملت شریف ایران در راهپیمایی امروز نشان گر مقاومت در برابر استبداد و استکبار است و 22 بهمن نمایش قدرت ملت ایران به تمام جهانیان بخصوص دشمنان انقلاب اسلامی است.

 

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد:  امروز مردم عزیز و انقلابی این سرزمین اسلامی به پیروی از رهبر انقلاب که خط روشن انقلاب است پشتوانه‌ای برای حرکت نظام به سمت تعالی می باشد.

 

وی افزود: مردم ولایی ایران اسلامی در طول تاریخ همواره پشتوانه انقلاب بوده اند و همچنین  صحنه‌های مختلف عزم خود را به نمایش گذاشته‌اند.

 

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز مردم کشورمان با حضور میلیونی خود و شعارهایی که سرمی‌دهند که نتیجه آن همواره درس بزرگی به دشمنان خواهد داد.

 

رجایی اظهار داشت:حضور امروز مردم شریف تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز می باشد و امسال مردم بسیار پرشورتر از سال‌های قبل در راهپیمایی شرکت کردند.

 

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: رسانه‌های داخلی و خارجی این صحنه‌های به یادماندهی را از ذهن خود فراموش نخواهد کرد و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به جهانیان به نمایش گذاشته می شود. /842/ت302/ب6

ارسال نظرات