۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۲۴۶۳۰۰
نماینده ولی فقیه در لرستان:

انقلاب اسلامی توازن منطقه را به نفع ملت ها تغییر داده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که انقلاب اسلامی تمام تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده است به گزینه های روی میز آمریکا اشاره کرد و گفت: گزینه های آمریکا نه تنها روی میز بلکه زیر میز هم نیستند.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي ، نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز، در مراسم راهپیمایی 22 بهمن گفت: پیروزی انقلاب اسلامی سرآغاز دوران جدید در جهان و منطقه محسوب می شود.

وی با بیان این که پیروزی انقلاب اسلامی منشأ سقوط رژیم دو هزار و 500 ساله طاغوت بود، افزود: این انقلاب درس ها، پیام ها و سخنان درس آموزی را برای همه دارد.

22بهمن فرصتی مناسب برای بازخوانی پیام ها و دستاوردهای انقلاب است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر مردم، رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رسید، عنوان داشت: یوم الله 22 بهمن فرصتی مناسب است تا پیام ها و دستاوردهای انقلاب مرور شود.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران ریشه در اندیشه پاک نبوی، واقعه بزرگ غدیر علوی و قیام خونین عاشورای حسینی دارد؛ از این رو انقلاب اسلامی ایران، انقلابی مقدس است.

هدف انقلاب ارائه عدالت، پیشرفت، رفاه و آسایش بوده است

امام جمعه خرم آباد با بیان این که اهداف انقلاب اسلامی ایران چیزی جز ایستادگی در برابر استکبار و طاغوت نبوده است، یادآور شد: هدف انقلاب ارائه عدالت پیشرفت، رفاه و آسایش بوده است.

وی با اشاره به این که پیام انقلاب اسلامی این بود که مردم دنیا باید سرنوشت خودشان را در دست بگیرند، یادآور شد: پیام انقلاب اسلامی وحدت، بازگشت به هویت دینی و بیداری اسلامی بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که این پیام امروز عملی شده است، افزود: آزادی، سربلندی، استقلال، مبارزه با ظلم و ستم استکبار از اهداف دیگر این انقلاب بوده است.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به دنیا فهماند هرگاه ملتی یکپارچه شود، هیچ قدرتی جرأت مقابله با آن را ندارد.

امام جمعه خرم آباد با بیان این که 36 سال استقامت ملت ایران هم اکنون نتیجه داده است، یادآور شد: استکبار تصور نمی کرد انقلاب پیروز شود، پس از پیروزی نیز تصور نمی کرد این انقلاب با قدرت به سوی پیشرفت حرکت کند.

وی با اشاره به این که استکبار جهانی از ابتدا به مخالفت با انقلاب اسلامی پرداخت، بیان داشت: آنان از طریق جنگ سخت، ترور، کودتا، هشت سال جنگ تحمیلی و امروز نیز از طریق جنگ نرم، ایران هراسی، اسلام هراسی، سوزاندن قرآن تا اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام به دنبال جلوگیری از نفوذ انقلاب اسلامی در جهان هستند.

انقلاب اسلامی توازن منطقه را به نفع ملت ها تغییر داده است

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که با تدابیر رهبری هوشیار و بصیرت مردم بزرگوار توطئه های دشمن یک به یک خنثی شده است، افزود: انقلاب اسلامی ایران توازن منطقه را به نفع ملت ها تغییر داده است.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی تمام تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده است، تصریح کرد: انقلاب چیزی جز پایندی مردم به آرمان های اسلام، انقلاب، امام(ره) و شهیدان نیست.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی خطاب به مردم که امروز آمریکا از حضور شما خشمگین است، یادآور شد: امروز آمریکا از فریاد مرگ بر آمریکا وحشت دارد.

وی با اشاره به سخنان رهبر فرزانه انقلاب که امروز کشور به پیشرفت رسیده است، گفت: پیشرفت کشور ایران موجب شکست استکبار جهانی و شکست توطئه ها است.

دستاورد مهم فناوری هسته ای یکی از پیشرفت های ایران است

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به این که دشمنان چشم دیدن پیشرفت ایران را ندارند و با بهانه های گوناگون قصد دارند مانع پیشرفت ایران شوند، افزود: دستاورد مهم فناوری هسته ای یکی از پیشرفت های ایران است.

گزینه های آمریکا نه تنها روی میز بلکه زیر میز هم نیستند

وی با اشاره به این که رییس جمهور آمریکا اظهار کرد همه گزینه ها روی میز است، بیان داشت: آمریکا سه گزینه بیشتر ندارد و آن گزینه ها حمله نظامی، افزایش تحریم اقتصادی و تن دادن به مذاکرات است که این گزینه ها زیر میز هم نیستند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که استکبار، توان نظامی جمهوری ایران را در هشت سال دفاع مقدس تجربه کرده است، افزود: استکبار در جنگ های 22 روزه، هفت روزه، 55 روزه غزه و لبنان نیز در حمله نظامی ناکام بوده است.

مردم از حمله آمریکا هراسی ندارند 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که آمریکا به تعبیر امام خمینی(ره) هیچ غلطی نمی کند، خاطرنشان کرد: این مردم از حمله آمریکا نمی ترسند.

وی با اشاره به این که تحریم ها کند شده و ارزشش را از دست داده است، عنوان داشت: تدابیر رهبر معظم انقلاب و اقتصاد مقاومتی حربه آنها را کند کرده است.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب با اعلام مواضع سریع خویش بیان کرد توافق باید روشن، سریع و غیر قابل تفسیر باشد، خاطرنشان کرد: این مواضع توطئه آمریکا را خنثی کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی بیان داشت: امروز وحدت، اتحاد، حمایت و پشتیبانی رهبر معظم انقلاب خطوط قرمز تیم مذاکره کننده 5+1 را در آینده مشخص کرد.

وی با اشاره به این که سران آمریکایی ها اعلام کردند مذاکرات را ترک خواهند کرد، گفت: ما نیازمند مذاکرات نیستیم بلکه آمریکا چاره ای جز مذاکره ندارد.

پیام 22 بهمن ایستادگی در برابر ظلم و ستم است

نماینده ولی فقیه در لرستان خطاب به دشمنان انقلاب اسلامی بیان داشت: دشمنان بدانند پیام 22 بهمن ایستادگی در برابر ظلم و ستم، وحدت، همدلی و انسجام یکپارچه ملت است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی یادآور شد: مردم امروز آمده اند تا با آرمان های اسلام، انقلاب، امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید بیعت کنند و بگویند گوش به فرمان رهبری تا آخرین قطره خون ایستاده ایم./9459/پ201/ب2

ارسال نظرات