۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۲۴۶۳۰۷
مردم دیار علویان حماسه ای دیگر آفریدند؛

نمایش اقتدار و وحدت مردم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

خبرگزاری رسا ـ مردم دیار علویان با حضور گسترده و ارزشمند خود حماسه ای دیگر در روز 22 بهمن خلق کرده و اقتدار و محدت خود را به همگان نشان دادند.
راهپيمايي 22 بهمن در تبريز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، ملت شریف و غیور دیار علویان این بار با حضوری گسترده و پرشکوه حماسه ای دیگر را در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کرده و نشان دادند همواره بر ارزش های والای نظام اسلامی ایستادگی و مقامومت دارند.

 

بر اساس این گزارش، حضور اقشار مختلف مردم و مدیران در کنار همدیگر نشان داد آن ها خوستار مقاومت و پیشرفت نظام اسلامی بوده و در مسیر بهره گیری از رهنمودهای ولایت فقیه پیشگام هستند.

 

این گزارش می افزاید، این حضور حماسی نشان داد مردم ما عشق و ارادتی گرانقدر به انقلاب داشته و هرگز تسلیم تحریم ها و تهدیدهای ایادی استکبار جهانی نمی شود.

 

گزارش ها از حضور کم سابقه و پر عظمت مردم استان مازندران در راهپیمایی 22 بهمن سال 93 حکایت دارد که مردم ما نشان دادند همیشه در دفاع از انقلاب، ولایت و ارزش ها ثابت قدم هستیم.

 

مردم استان مازندران در این راهپیمایی پرشکوه ضمن حمایت از دستارورهای انقلاب اسلامی و تاکید بر تحکیم و ترویج ارزش های انقلاب، توهین به ساحت پیامبر گرامی اسلام را محکوم کرده و شعارهایی با عنوان لبیک یا رسول الله و ما عاشق محمد هستیم را سر دادند.

 

حضور گسترده مردمی نشانگر بصیرت و ولایت مداری ملت بزرگ ایران اسلامی است و ملت ایران در روز 22 بهمن وحدت، وفاق و همدلی خود را به همگان نشان دادند که همواره بر عهد و میثاق خود با آرمان های گرانقدر انقلاب اسلامی ایستاده هستند.

 

هر سال مردم ایران اسلامی حضوری پرشکوه و با عظمت تر از سال های گذشته دارند و این حضور حماسی و با عظمت سبب شکست نقشه ها و اهداف دشمنان نظام اسلامی می شود.

 

ملت بزرگ و ولایت مدار ایران اسلامی با حضور خود تجدید میثاق دوباره با اهداف گرانقدر انقلاب اسلامی داشته است و مردم ما نشان دادند با استواری در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی خود قرار دارند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات