۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۲۴۶۳۰۸

راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن در مشهد برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مردم متدین و شهیدپرور مشهد مقدس با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن، بر ایستادگی بر آرمان ها و ارزش های انقلابی تأکید کردند.
راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن در مشهد برگزار شد راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن در مشهد برگزار شد راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن در مشهد برگزار شد راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن در مشهد برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن پیش از ظهر امروز از میدان 15 خرداد تا حرم مطهر رضوی با حضور میلیونی اقشار مختلف مردم و مسؤولان برگزار شد.

 

مردم غیور مشهد با حضور گسترده خود در  راهپیمایی سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بار دیگر با رهبر معظم انقلاب و آرمان های انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

 

در این حضور حماسی، اقشار مختلف مردم یک دل و یک صدا شرکت داشته و شعارهایی را در اعلام حمایت و وفاداری به انقلاب سر می دادند.

 

برخی از شرکت کنندگان نیز انگیزه حضور خود را لبیک به رهبر معظم انقلاب، دفاع از آرمان های انقلاب و به رغم مشکلات اقتصادی، وجود امنیت به برکت انقلاب اسلامی عنوان می کردند و برای قدردانی از این انقلاب حضور در این راهپیمایی بی نظیر را بر خود واجب می دانستند./1310/پ203/ب5

ارسال نظرات