۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۲۴۶۳۰۹
فرماندار اهواز:

گردوغبار هم نتوانست مانع نمایش دلبستگی مردم به نظام شود

خبرگزاری رسا ـ فرماندار اهواز با اشاره به وجود گرد و غبار شدید گفت: مردم اهواز با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که گرد و غبار و پدیده های گوناگون جوی نمی تواند مانع نمایش دلبستگی آنها به نظام و انقلاب شود.
اسماعيل ارزاني بيرگاني ،  فرماندار اهواز

اسماعیل ارزانی بیرگانی، فرماندار اهواز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را غیر قابل توصیف عنوان کرد و اظهار داشت: حضور مردم اهواز در راهپیمایی 22 بهمن، با وجود گردوغبار شدید موجود در هوا غیر قابل تصور بود.

وی تصریح کرد: مردم نشان دادند که گردوغبار و پدیده های گوناگون نمی تواند مانع نمایش دلبستگی آنها به نظام و انقلاب شود.

ارزانی دهه فجر را دهه عزت و سربلندی برای ملت ایران معرفی کرد و افزود: دهه فجر یادآور همبستگی ملت مسلمان ایران در پشتیبانی از ولایت، ارزش های اسلامی و سربلندی در برابر دستگاه کفر و استکبار جهانی است.

فرماندار اهواز با اشاره به حضور پرشور جوانان در راهپیمایی 22 بهمن گفت: جوانان سهم اصلی در پیروزی، حفظ و پیشرفت انقلاب اسلامی دارند و مسؤولان باید نسل سوم جوانان انقلابی و مسلمان ایران را با فرهنگ و آرمان های انقلاب اسلامی آشنا کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مجموعه دولت و نمایندگان آن در خوزستان تلاش می کنند تا با پدیده گردوغبار در خوزستان مقابله شده تا مردم ولایت مدار این دیار دیگر نگران سلامتی و مختل شدن زندگی خود بر اثر این پدیده جوی نباشند./9462/ت303/ب2

ارسال نظرات