۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۲۴۶۳۱۹

حماسه آفرینی مردم کرمانشاه در 22 بهمن

خبرگزاری رسا ـ همزمان با سراسر کشور و در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مردم ولایت مدار کرمانشاه با حضور در راهپیمایی 22 بهمن حماسه ای دیگر آفریدند.
راهپيمايي 22 بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، همزمان با سراسر کشور و در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مردم ولایت مدار کرمانشاه با حضور در راهپیمایی 22 بهمن حماسه ای دیگر آفریدند.


بر اساس این گزارش، مردم غیور و ولایتمدار کرمانشاه هم صدا با سراسر کشور باشکوه‌تر از همیشه با حضور در مراسم جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی وفاداری خویش را به آرمان های نظام اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب را به نمایش گذاشتند.


مردم کرمانشاه که از همان ساعات آغازین صبح خود را آماده حضور کم نظیر در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب کرده بودند با گام هایی راسخ تر از گذشته به صحنه دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن آمدند تا بار دیگر به جهانیان بفهمانند که تا آخر پای انقلاب شان ایستاده اند.

پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران و تصاویر امام راحل و مقام معظم رهبری در دست مردم و جوانان کرمانشاهی مشاهده می شد و فریادهای الله‌اکبر و انرژی هسته‌ای حق مسلم ما است نیز در آسمان این شهر طنین‌انداز شد.


در دست داشتن نمادهایی از قیام مردم بحرین و یمن، تصاویری از بدرالدین الحوثی رهبر انقلاب یمن جنبه فرا ملی روز 22 بهمن را به خوبی به نمایش در آورد؛ به خوبی می توان رابطه عمیق و تأثیر گذار انقلاب اسلامی 57 بر تحولات منطقه را در این اقدامات مردمی مشاهده کرد.


راهپیمایان کرمانشاهی امسال از دو مسیر چهار راه مدرس و سه راه 22 بهمن به سمت چهار راه بسیج حرکت کردند و با شعارهای کوبنده خود، جهانیان را نظاره گر شیفتگی شان به نظام کرده و نشان دادند که همیشه دوستدار نظام و انقلاب اسلامی هستند.


مسیرهای راهپیمایی مملو از راهپیمایانی بود که با شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر فرانسه، مرگ بر انگلیس، مرگ بر ضد ولایت فقیه؛ انزجار خویش را از مستکبران و سران کفر نشان دادند.


برگزاری مسابقات فرهنگی، برپایی ایستگاه های صلواتی و گلباران مسیرهای راهپیمایی از سوی بالگرد جمعیت هلال احمر از جمله برنامه های اجرا شده در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در کرمانشاه بود.


لازم به ذکر است، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین سخنران ویژه مراسم راهپیمایی 22بهمن در شهر کرمانشاه بود./967/پ202/ب4

ارسال نظرات